Filter på facebook?

Isituss

Trådstartare
Har hört att det finns ett slags filter på facebook, alltså att man kan ställa in hur mycket av ens aktivitet osv som syns för en specifik person man har på sin vänlista. Har försökt hitta detta, men lyckas inte. Var finns dom inställningarna och hur ställer man in det?

Sv: Filter på facebook?

Gå in under Account -> Privacy Settings. Under "Sharing on Facebook" väljer du Custom och Customise settings. Där kan du ställa in precis vem som ska få se vad. Du kanske har svenska som språk, och då heter menyalternativen förstås något annat, men du borde kunna hitta det ändå.

Liknande trådar

IT & mobiler Försöker hitta information om hur man utan att blockera en person kan ställa in så att man inte får några notiser från den människan...
Svar
3
· Visningar
519
IT & mobiler Jag är inne i en period där ändra layout på telefonen är jätteroligt så nu håller jag på med ett helt gäng för jag kan inte bestämma mig...
Svar
13
· Visningar
629
Senast: Lyan
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
744
R
IT & mobiler Jag skulle bli jätte glad och tack sam om nån kan hjälpa mig lite fort! Men det ska finnas nån app som man kan lägga in en bild på...
Svar
0
· Visningar
345
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka