Fin träskärbräda

SaraXX

Trådstartare
Slaktarblock? Trancherbräda? Jag letar efter en riktigt snygg träbit för att skära kött på, med ränna för köttsaften. Helst skulle det vara av någon hantverkare, det ska vara en bröllopspresent så det kan kosta upp mot 1000 kr. Men då får det ju vara riktigt snyggt.
Men hur hittar jag hantverkare? Eller är det någon som har tips på något bra, jag måste ha den till på lördag.
 
Slaktarblock? Trancherbräda? Jag letar efter en riktigt snygg träbit för att skära kött på, med ränna för köttsaften. Helst skulle det vara av någon hantverkare, det ska vara en bröllopspresent så det kan kosta upp mot 1000 kr. Men då får det ju vara riktigt snyggt.
Men hur hittar jag hantverkare? Eller är det någon som har tips på något bra, jag måste ha den till på lördag.
Har du kollat på Bagaren och kocken? De har många fina skärbrädor. Dock vet jag inte hur lång leveranstid de har.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 764
Senast: Buzzter
·
Kläder & Bli fin Jag har drabbats av något helt oförklarligt sug efter lyx. O_o Förstår inte riktigt varför, jag har alltid varit rätt enkel i mitt...
2
Svar
22
· Visningar
2 910
Senast: Tuvstarr
·
IT & mobiler Jag hittar inte vad jag söker och provar nu med bukes samlade erfarenhet. Det jag söker är ett headset liknande det på bilden, med lång...
Svar
14
· Visningar
1 173
Senast: ameo
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 668
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp