Finns det ramar att sätta boxskyltar i?

Ramona

Trådstartare
Finns det ramar att sätta boxskyltar i? Jag skulle vilja kunna byta boxskyltar lätt utan att behöva skruva in dem i boxdörren.

Sv: Finns det ramar att sätta boxskyltar i?

Stubbs har någonting som kallas för "Stud Card Holder", finns även med i Willabkatalogen under namnet Basic Korthållare.

Annars tycker i alla fall jag det är snyggt med vanliga enkla små fotoramar som man t ex köper på Ikea och så byter man bara innehållet i dem till datautskrivna små namntavlor.

Senast ändrad:
Sv: Finns det ramar att sätta boxskyltar i?

Stubbs har någonting som kallas för "Stud Card Holder", finns även med i Willabkatalogen under namnet Basic Korthållare.

Annars tycker i alla fall jag det är snyggt med vanliga enkla små fotoramar som man t ex köper på Ikea och så byter man bara innehållet i dem till datautskrivna små namntavlor.

Ta bort glaset bara och laminera pappret så blir det jättebra!

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
645
Senast: Honey07
·
Utrustning Jag skulle så gärna vilja ha ett eget hästsläp. Problemet har varit att jag bara har B-kort och ingen bil som kan dra. Nu står jag dock... 2
Svar
20
· Visningar
1 113
Senast: tara
·
Utrustning Hej jag är tjej på 168cm som rider islandshäst, min islandshäst är runt 144cm och jag skulle vilja testa tävla på honom. Har en... 2
Svar
20
· Visningar
1 627
Senast: Roheryn
·
Övr. Katt Jag har ett klösträd till mina kissemissar som har ett par utslitna pelare. Just den sort jag har går inte att köpa reservdelar till...
Svar
5
· Visningar
415

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka