Finns det vita kallblod?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Chabli
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 34
  • Visningar Visningar 7 030
Sv: Finns det vita kallblod?

Wow! Vilka fina hästar det finns!

Skiesabove:
Jag hittar dock inget vitt kallblod i norra Sverige på hästnet

Jopp det var hon. Funderade också på om det var sabino, men jag ska lyckas hitta länken med dom gamla konstantskimlarna åtminstone :-). Hittade den igår natt.. nånstans...

jag hittade en på hästnet som var kallblod och skimmel också ett sto, rätt söt ^^

Moderatorn hälsar att du ska läsa igenom de forumregler som du godkände när du registrerade dig på Bukefalos. Det är inte tillåtet att länka till bloggar, annonser med mera.

PM:a mig, why not :)?

Men var går skillnaden mellan en blogg och en hemsida? För man får ju länka till informativa hemsidor, eller hur?

Jaja den som vill veta var jag hittade bilder på gamla kallblodstravare i roliga färger kan ju googla ordet "kallblodsstam".

Hallingblåen, skimmel. Dölehäst.

shapeimage_2.png

http://www.dolahingst.no/Dolahingst/Hallingblaen.html
Oj, har han bytt ägare? Tidigare ägdes han av Eva Jälmbrant.

Liknande trådar

Avel Hej! Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Svar
1
· Visningar
511
Senast: Freazer
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
670
Senast: cowgirl81
·
R
Foder & Strö Jag har äntligen en analys på vårt grovfoder, och sitter därför och försöker räkna på hur vi ska fodra. Vi har en lite låg kvot (5) och...
Svar
12
· Visningar
901
Senast: Oknytt
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 723

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka