Finsk spets-valparna

Sv: Finsk spets-valparna

Förresten så syns det att detta är äventyrliga valpar. De vill se sig om i världen, företrädesvis Lund. Bäst att inte hämma dem, skicka ner dem till mig bara, jag och Huliganen lovar att ta hand om dem. Allihop!

Nene! Stockholm måste ju vara det bästa.. ;) jag kan bli fadder åt allihop små rävarna :love:

En åker till Husum, en till Åsele och en till Torpshammar, så ni är för sent ute tjejer :p

Dessutom är ni ju inte jägare ju :eek: :D

Pappa är!! :p å det gör ju inget om en utav valparna bara råååkar hamna hemma hos mig istället för... jag vet inte vart de där ställena ligger åt haha är det uppåt alltihop? isåfall är det ju på helt fel väg :p

Helledudanes.....som jag sagt tidigare. Valpar av denna ras är oförskämt söta! :love: Till mig hade du också kunnat skicka en ;) jägare som jag är :)

Måste säga att jag föll för den mörka valpen!:love:

Bara i nödfall:angel::devil:

Schyssta bomber i skyttegraven underlättar betydligt, annars gillar jag lasso:cool:

Liknande trådar

Övr. Hund Jag köpte nyligen valp och upplevde att det blivit någon form av ny trend att vissa har kvar valparna till 12 veckor. Varför vill man ha... 2
Svar
26
· Visningar
2 482
Senast: Nepenthe
·
Övr. Hund Hej! Jag har inte varit här sedan min äldsta var valp och han fyllde precis 7 år O_o Sen dess har flocken byggts på så nu är de tre -...
Svar
4
· Visningar
413
Senast: Annat
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 249
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Vilka tuggben är era hundars (och era) favoriter? Det finns ju rätt många märken numera som har svensk- eller nordisktillverkade ben av... 2
Svar
22
· Visningar
1 488
Senast: Capybara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka