Fint eller fult?

majola

Trådstartare
Jag såg en kavaj idag och kan inte bestämma mig för om det var jättesnygg eller inte. Den var brun-grå och hade vinröd sammetskrage. Tycker ni att det låter snyggt eller pråligt?

Sv: Fint eller fult?

Nej, jag minns ju inte vad det var för märke... Hade tänkt ta en bild med mobilen, men kom mig inte för...

Jag har en brun sadel, det kanske inte funkar alls?

majola skrev:
Jag såg en kavaj idag och kan inte bestämma mig för om det var jättesnygg eller inte. Den var brun-grå och hade vinröd sammetskrage. Tycker ni att det låter snyggt eller pråligt?

Vad har du för färg på håret?
Färg på hästen?
Det är oftast själva kombinationen som är grejen.;)

Nja, jag hatar vinrött... :p Kavajen i sig lät fin, kan man inte få den med brun krage då?

Jag bestämde mig för att den var fin! Den hade kostat 398 euro men mässpriset var 198 euro (alltså kunde man inte få den med annan krage...)

Så här ser den ut (vrid på huvudet!) Färgerna stämmer inte riktigt, de är lite mörkare i verkligheten.

kavaj.jpg

Blont hår kommer att funka bra till den där kavajen!:)

Vad skönt, då slipper jag färga!

Tror ni det är finast med vita eller ljusbeiga byxor (skjora osv)?

det kommer bli jätte bra det där . :)
va fina ni kommer vara tillsammans :) :love:

Liknande trådar

Tjatter Idag har jag gjort bort mig. En stor del av året är Harris Tweed-kavaj min vardagsklädsel, när jag vill vara prydlig men inte alltför... 2
Svar
24
· Visningar
1 218
Senast: Flixon
·
Hemmet Mitt växthus börjar bli hemskt slitet och jag funderar på huruvida det är vettigast att renovera det eller om jag ska avvakta ett par år... 2
Svar
39
· Visningar
1 670
Senast: manda
·
Hundhälsa Så kortfattat som det är möjligt: Tiken fick livmodersinflammation. Livmodern hade varit sluten men började till sist blöda. Den vägde... 2
Svar
23
· Visningar
5 899
Senast: Viva
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 984
Senast: Tofs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Smitare - hur gör ni?
  • Valp 2025