Fintäcken

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Frajda
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 2 312
F

Frajda

Det var länge sen vi hade en tråd med täcken. Visa era fina tävlings och träningstäcken. Vill få lite inspiration inför höstens garderob så fram med alla "åka bort och vara fin" täcken ni har!!!

Sv: Fintäcken

tacken.jpg

Våffeltäcke från Dyon och RG. Dralontäcke från Eskadron. Tjockt fluffigt täcke från Comfort Zone.

Ett HW Rambo Newmarket Fleece:

19488371.jpg

Ett Equiline ylletäcke:

19036744.jpg

Kom ihåg att det är täckerna (inte hästens form) som man ska kolla på. Detta var från min första tävling. Är nu åtgärdat! (6 månader sedan...)

Diana

blandat031.jpg

Mitt favvistäcke :love:

Han har ett HW Newmarket fleece i rött/gult/svart och ett i beige/brun/vit också :)

Senast ändrad:

vad har du för strl på Rambot?
Är det bara mina Rambo coolers & fleece som går till knäna på hästen? :p

Liknande trådar

Utrustning Ett av Eikars Amigotäcken har börjat ta in en del vatten på rumpan efter att jag varit tvungen att tvätta det (med täckestvättmedel) i... 2
Svar
27
· Visningar
1 807
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna... 2
Svar
23
· Visningar
2 645
Senast: Stergo
·
Kropp & Själ I sommar verkar jag bli ensam med semester här hemma. Jag har egentligen inga problem med att vara hemma, har hur många projekt som...
Svar
18
· Visningar
659
Senast: em76
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 522

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka