Bukefalos 28 år!

Fira jul med buke

Såg en tomte som var på väg in till en familj när jag var ute med hunden. Det såg riktigt mysigt ut när barnen stod i fönstret och tittade på han och vinkade :D tom en gåpinne eller stav eller vad det heter hade han, och så kom ju snön nu i em med. Det gav mig en riktig julkänsla :love:
 
Såg en tomte som var på väg in till en familj när jag var ute med hunden. Det såg riktigt mysigt ut när barnen stod i fönstret och tittade på han och vinkade :D tom en gåpinne eller stav eller vad det heter hade han, och så kom ju snön nu i em med. Det gav mig en riktig julkänsla :love:

Myselipys :love: :love:
Och även fast att jag grät när snön kom så måste jag säga att det var rätt dag den kom (här lär den försvinna imorgon) för känslans liksom
 
Hehe, det var ett tag. Framåt den sjätte sitter man med knäna vid hackan och gungar framåt och tillbaka o dreglar :angel:
Ska åka hem en sväng nästa vecka. ;) har kvar hästen hos mamma. Vill egentligen umgås med hästen hela ledigheten, men vi får se. Är så ensamt hemma. :down:
 
Hatar det! Och jag vet inte vad jag ska göra åt det. Vill inte sitta hemma med mamma på nyår. :(

inte jag heller, sitter alltid hemma med mamma på nyår och då är man ju ändå vuxen :( , man kan väl gå ut själv men det känns ju inte så kul, jag brukar försöka roa mig själv lite, äta något gott och se på film eller så, och hoppas på att det är bättre nästa år! detsamma gäller midsommar urk för högtider när man är ensam!
 
inte jag heller, sitter alltid hemma med mamma på nyår och då är man ju ändå vuxen :( , man kan väl gå ut själv men det känns ju inte så kul, jag brukar försöka roa mig själv lite, äta något gott och se på film eller så, och hoppas på att det är bättre nästa år! detsamma gäller midsommar urk för högtider när man är ensam!
Vi får hålla varandra sällskap! Hatar också alla högtider utom julafton, då man faktiskt inte ska umgås med vänner utan med släkten. ;) Är också "vuxen".
 
Vi får hålla varandra sällskap! Hatar också alla högtider utom julafton, då man faktiskt inte ska umgås med vänner utan med släkten. ;) Är också "vuxen".

Det låter bra behöver man inte va helt själv :) håller helt med, julen ska man ju vara med familjen iaf och inte vänner så då går det ju bra.
 
Ingen hemvändarfest för mig. Blev mys med gubben som vart borta över jul :love:
Men känns som jag festat hela natten, är så obeskrivligt trött :arghh: tur man jobbar delade pass så man kan sova ett par timmar på dagen. Bara imorgon med sen "julafton" sen köra häst långt åt helvete tidigt i ottan SEN ÄNTLIGEN SOVMORGON! :love::banana:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Försäkring
  • Bilsätesskydd

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp