Firefox krånglar

MissFideli

Trådstartare
så jag funderar på att byta. Jag kan inte längre handla på cdon.com, det står att inloggningen är fel. På IExplorer funkar det utan problem. Det är lite sånna problem som får mig att vilja testa nytt. Har IE7 tror jag det är hemma, men funderar på om man kan ta hem Google Chrome också och testa? Går det att ha alla 3, orkar min gamla dator (6 år tror jag) med det?

Sv: Firefox krånglar

så jag funderar på att byta. Jag kan inte längre handla på cdon.com, det står att inloggningen är fel. På IExplorer funkar det utan problem. Det är lite sånna problem som får mig att vilja testa nytt. Har IE7 tror jag det är hemma, men funderar på om man kan ta hem Google Chrome också och testa? Går det att ha alla 3, orkar min gamla dator (6 år tror jag) med det?

Jag använsder Google Chrome till det mesta, är den som går snabbast. Men till vissa sidor funkar bara IE eller Firefox. Jag har alla tre utan problem men min dator är inte 6 år förståss utan "bara" 3 eller så.

Använde förr IE till allt men efter en uppgradering till IE7 är den så förbaskat långsam och jag har inte tålamod sitta och vänta på att sidor laddas. Men till en sida måste jag ha den för det är bara med IE det där går att ladda upp foton utan att det hänger sig hela tiden. Mysko men så är det.

Ja, det är så himla krångligt att det bara funkar ibland. Inte heller nöjd med IE7, men snart känns det som om man måste ha det även om man har annat. Inte ens min internetbank (Skandiabanken) funkar helt med Firefox.

Testa Chrome. Gillar du det är det bara att avinstallera firefox om du är orolig för utrymmet.

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan... 20 21 22
Svar
425
· Visningar
37 844
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har alltid trott att livet aldrig står stilla, att det alltid rör på sig varesig man vill det eller ej. Men nu verkar mitt liv ha...
Svar
13
· Visningar
2 731
Senast: miumiu
·
Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig... 2
Svar
21
· Visningar
8 402
Hundhälsa Jag behöver råd.. Det blev ett långt inlägg, men jag hoppas någon orkar läsa det ändå. Har en schäferhane på fem år, som kort och gott... 2
Svar
20
· Visningar
7 757

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka