Firefox problem?

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare CHW
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 838
C

CHW

Jag har Firefox sen snart ½ år tillbaka. Men har under hela tiden inte kunnat komma in på www.tidningenridsport.se s artiklar. Kommer in till första sidan, men inte mer. Då står det såhär;

ADODB.Command error '800a0d5d'

Application uses a value of the wrong type for the current operation.

/inc/inc_probationofficer.asp, line 20

Kommer in där från Internet Explorer från samma dator.

Frågan är VAD jag ska ändra så jag kommer in där med Firefox också?

Sv: Firefox problem?

Har du uppdaterar/instalerat om firefox?
Jag har firefox och kan utan problem surfa runt på den sidan, så det låter som att din firefox inte är riktigt som den ska..

Hur kommer det sig att man inte kan se videor i Firefox typ på sidor som putfile och andra??

Måste alltid växla till explorer.

Alla sidor funkar utom den där!

Får be min bror se över allt då det var han som installera det! ;)

Vi kör med firefox på jobbet, men det finns ett antal sidor som inte funkar helt enkelt. Mitt bästa råd: använd explorer till de sidorna.:rofl:

Ja, jag hittar också sidor som inte fungerar i ff (dåligt kodade). Är det inte privatpersoners/amatörers hemsidor brukar jag höra av mig till webmaster och säga ifrån att det inte fungerar. Gärna med en påpekning om att det är ca 25% av alla surfare som använder ff idag. Många brukar faktiskt fixa sidorna även om det för vissa tar längre tid än för andra (senast var det flyinge, som bara tog ca 30 min på sig att fixa problemet). :)

Sidor som inte fungerar i ff (som inte går att ordna genom att installera "rimliga" insticksprogram) och som tillhör privatpersoner/amatörer brukar helt enkelt strunta i att kolla på. Men jag har även ett insticksprogram i ff så att jag kan öppna sidor i ie i en av ff-tabbarna. Smidigt. :)

Liknande trådar

Samhälle Synpunkter på det? Jag läste någonstans att Sverige toppar Europa med mest korttransaktioner per capita. Vet inte om Swich räknas som... 18 19 20
Svar
385
· Visningar
16 338
Senast: Inte_Ung
·
Bukefalos Jag lyckas inte redigera inlägg. Om jag ändrar texten i ett inlägg och sedan trycker på Spara kommer detta upp: (Gjort en...
Svar
2
· Visningar
1 522
Senast: Gunnar
·
Ridning Hej. Sitter o läser lite i denna bok och funderar över en passage där han skriver såhär om början av hästens inskolning. Dvs, direkt... 3 4 5
Svar
98
· Visningar
8 376
Senast: flashlight
·
F
Hästmänniskan Fick ett mail för några dagar sen som svar på en annons jag satt ut på min häst. Det var från en kille på Fillipinerna som ville köpa... 2
Svar
22
· Visningar
2 144
Senast: _Blippan66_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka