Bukefalos 28 år!

Sv: Fiskar

Heh. Jo, problemen brukar börja när de slutar att filosofera och börjar ägna sig åt annat...:-)
Jag gillar västafrikaner dock..
 
Sv: Fiskar

Det är möjligt,men läste om dessa på ciklid sidan där bilden finns, där står också att de är fredliga inget om fientligheter endast att hane vaktar vid yngeldax.Så man bör ju inte vara för litet akvarium då kanske :smirk:
Fast mina papegojfirrar kan behövas sättas på plats av andra mindre fiskar så man kan ju hoppas att de blir lite mer fientliga om de leker o det blir något utav det :devil: :p ;)
 

Liknande trådar

Mat Tar gärna emot era bästa tips på enkel och god bjudmat för ett sällskap på 4-6 personer. Det behöver antingen vara vegetariskt eller...
2
Svar
23
· Visningar
999
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Bomullstussen äter dåligt och är för tunn och jag skulle vilja hitta ett energitätare torrfoder för små hundar (hon vägrar dessutom äta...
2
Svar
26
· Visningar
1 647
Senast: Stergo
·
Hästmänniskan Hej, jag är utomlands och har lite impulsivt bokat en uteritt på ett välrenommerat ställe med välmående hästar, jag har givetvis inga...
Svar
10
· Visningar
839
Senast: Lingon
·
Mat Lite underlig rubrik kanske, men bortsett från Saluhallen och Fiskekyrkan, var kan jag köpa färsk fisk och skaldjur i Göteborg till bra...
Svar
13
· Visningar
1 651
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Ny valp med katt
  • Senast tagna bilden XV
  • Barmarksdrag/canicross

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp