JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Gnägg
Trådstartare
Trådstartare
Elute
Startdatum
Startdatum
14 Jun 2006
Svar
Svar
0
Visningar
Visningar
170
Porträtt på min väninnas fjordval, som bla vunnit Fjordhäst RIX SM i dressyr.
Gnägg
Jag har börjat fundera kring det här med vad raser avlas emot.
Tex svenskt varmblod avlas mot hoppning, dressyr och fälttävlan...
3
4
5
Gnägg
Det börjar bli dags för mig att leta efter en ny häst och jag undrar om ni har något tips på en ny ras som skulle passa mig.
Jag är...
Hästnyheter
Den 20-23 juli arrangeras SM för nordsvenska brukshästar och SM/NM för fjordhästar på Vaggeryds travbana. Över 100 ekipage från Sverige...
Utrustning
Hej!😊
Jag hade viljat köpa en sådan här gjord som finns på bilden jag har lagt till. Men jag undrar vilken storlek som jag borde välja…...
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Utan att göra någon värdering kan jag tänka mig att det kommenteras när han har stångtygeln så lös som han hade den första dagen. Det...
Mirtai
19 minuter sedan
Svar: 1 510
Visningar: 118 146
Grenar
Septisk artrit
Hästvård Det har gått bra! Han fyller 9 år idag och går nu svår dressyr. Har inte haft några problem med det bakbenet alls. Sedan är han ganska...
Mirtai
Idag kl 09:33
Svar: 6
Visningar: 1 613
Vård
Vi som letar häst II
Hästmänniskan Jag håller med @Alexandra_W, det är helt individuellt, det är svårt att se något genomgående mönster.
warg
Idag kl 09:00