• Övr. Djur
  • Trådstartare Trådstartare Amania
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 798
A

Amania

här kommer det lite nya bilder på min kanin
dscn0544_orig_se.jpg

dscn0538_orig_se.jpg

dscn0541_orig_se.jpg

dscn0543_orig_se.jpg

dscn0546_orig_se.jpg

min kanin fick 13 levande kaninungar på en o samma kull, det måste vara rekord va? söt kanin för övrigt! :smirk:

Himmel vad söt! Mina grannflickor har varsin med precis samma färg. Heter den nåt? Alltså färgen - gissar att din kanin heter Fläcken? :idea:

Fläcken tackar för alla kommentarer
Lejonflickan: Men hur kunde du gissa det :smirk:

Färgen fläcken har heter svart/gul japantecknad... Han har dock en väldigt dålig teckning....

Mm de bör vara orange oxå o hon är ljusgul. Men nej rekordet är på 17 ungar, vissa fick dia hos annan mor o bara 1 dog!

sen kan vi väl passa på att lägga in några äldre bilder på honom(han är runt 1 år på dessa bilder)
dscn0597_orig_se.jpg

dscn0594_orig_se.jpg

dscn0592_orig_se.jpg

har man ingen scanner så får man lova att använda digitalkamern

Lika söt som vanligt :love:

(kan passa på att hinta om att nya bilder på rådisarna håller på läggas upp, bara såru vet :) Din lilla Toumas var aningen besvärlig dock :p)

jag skulle juh fråga dig precis när nya bilder på dem kommer*gruff*

Liknande trådar

Övr. Djur Stör mig på jordbruksverkets förslag på nya kravmått för djur. Går de igenom kommer det innebära slutet för småskalig djurhållning. 11 12 13
Svar
248
· Visningar
11 047
Senast: Efwa
·
Däggdjur Hej. Två renrasiga ej besläktade Hermeliner fick en kull i dagarna med 3 dödfödda och missbildade ungar. Det var hennes första kull och...
Svar
4
· Visningar
744
Senast: Lyan
·
Hundhälsa Malte har droppat lite blod från snoppen de senaste tre dagarna. Vi har hittat små fläckar i sängen och på golvet. I förrgår åkte maken... 2
Svar
22
· Visningar
1 614
Senast: Milosari
·
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 292
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fri tillgång på torrfoder?
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31