Flash player-problem

Asa_S

Trådstartare
Vid starten för OS var jag tvungen att uppdatera min Flash player för att kunna se svtplay. Precis före detta hade jag uppdaterat Flash playern via tv3 men det räckte tydligen inte för svtplay. Nu plötsligt kan jag inte se något annat än svtplay, får samma meddelande som tidigare att jag inte har senaste versionen på alla tv3-kanaler samt kanal 9 men när jag försöker ladda hem via deras sidor får jag meddelande att jag har en nyare version installerad redan och att installationen misslyckats. Är det någon annan som fått samma problem och hur löser jag det?

Sv: Flash player-problem

Vad har du för operativsystem?
Gå in på adobes sida och tanka ner den senaste versionen så borde det funka.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har en pocketbook och till den har jag fått en sladd för att föra över filer mellan dator och plattan när jag lånar eller köper...
Svar
4
· Visningar
598
IT & mobiler Jag skulle nörda lite med ett spel, å de gick så segt så jag tänkte att jag skulle ta å ta bort lite onödiga program. Hade typ 3-4...
Svar
0
· Visningar
687
Senast: Minerva
·
IT & mobiler Jag har efter datorbyte problem med att se filmer,tex på youtube. Rättare sagt, det är omöjligt. Jag har försökt installera Adobe...
Svar
7
· Visningar
9 141
Senast: BlackMoon
·
IT & mobiler Får ett litet fint meddelande när jag försöker spela upp en del filer i Windows Media Player, "klassen har inte registrerats". Klickar...
Svar
3
· Visningar
5 318
Senast: sarma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision 2025
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Tandfen utan kontanter

Hund, Katt, Andra Djur