Flätade pannband

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Östkustbo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 444
Ö

Östkustbo

Ni vet sådan här pannband som är flätade i sammetsband. Jag kommer ihåg att jag för länge sedan i min ungdom hade en beskrivning för hur man gjorde.

Finns det någon här som har en beskrivninge eller vet hur man gör?

Sv: Flätade pannband

Jag vet hur man gör, men ska jag förklara så blir det en uppsats.
(E kass på att förklara skriftligt :angel: )

sök bland äldre trådar vet att det fanns en tråd här för ett tag sen me beskrivning samt länk till en sida. Tyvärr har jag inte länken sparad på den här datorn.. :(

Jag har två såna, köpta, dom är väldigt fina om man ska rida en engelsk showklass men inte annars så dom ligger längst ner i nån låda... :p
vet tyvärr ej hur man gör men kan väl inte vara så svårt? Ta två band och försök?

Tusen, tusen tack!

Nu ska det flätas pannband!!! (Hela småland kommer att vara fullt!);)

Kommer ni ihåg ca hur breda banden bör vara för att det ska bli bra?

Detta kommer att bli perfekt present till systerns och kompisars små ponnyflickor.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
666
Senast: cowgirl81
·
Kropp & Själ Pga mediciner (tidigare och inte nu längre) och från början tunt hår och att man inte direkt blir yngre så är mitt hår ... ja hemskt...
Svar
19
· Visningar
886
Senast: Raderad medlem 142658
·
Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
635
Senast: morgaine
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
871
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka