Flaxfux/linfux

Fillifjonkan

Trådstartare
En av våra hästar är en väldigt röd flaxfux/linfux. Ni som har denna färgen på häst, vilken färg på utrustningen tycker ni hästen passar i?
Vi har brun sadel och träns och funderar att helt enkelt köra svart tävlingsschabrak eftersom hon är så röd. Vad tror ni om det?

Jag har svart läder och svart eller marinblått schabrak till min när vi ska vara fina. Svart är finast tycker jag, gillar inte när man har mycket färg på utrustningen på en så färgstark häst. Då vill jag att hästens färg ska få synas utan störning av andra färger som drar blicken till sig.

Svart tycker jag absolut inte att du ska ha, det passar ju varken till lädret eller hästen. Crème kommer bli jättesnyggt! Matcha kantbandet till dina kläder eller lädret.

Till vardags är de även fina i blått, turkost, brunt och grönt.

har du något foto?
annica

Svart tycker jag absolut inte att du ska ha, det passar ju varken till lädret eller hästen. Crème kommer bli jättesnyggt! Matcha kantbandet till dina kläder eller lädret.

Ja!! Creme blir nog snyggt!!!!

alla ni med röda flaxfuxar, kan ni lägga in bild på era pållar med den färg på utrustningen ni tycker är snyggast?

Har du någon bild på din häst i cremefärgad schabrak mm?

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 269
Senast: MML
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 299
Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
226
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 372
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar