Fleecefodrade ridbyxor från Hööks.

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Sweet
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 975
S

Sweet

Någon som har sådana? Vad tycker ni om dom, är dom varma?

Jag har precis i dag köpt mig ett par men har ej provridit dom än, men dom verkar vara varma och goa och de sitter bra på mig vilket man inte kan säga om några av de andra ridbyxmodellerna på Hööks :crazy: :smirk: Lite korta på benen men är man långbent så är man...

Sv: Fleecefodrade ridbyxor från Hööks.

Säger bara en sak: STATISK ELEKTRICITET :devil: :D

Statisk elektrisitet

Aha, är dom sådana? :smirk:

Då kanske man skulle köpa ett par och göra sig total ovän med pållen. :devil:
Vi är redan nu osams om mina ryktborstar. :angel:
Tur att det är Globen i helgen. :bow:

Byxorna är ju gjorda i bomull/elastan tyg och det är ju bara fodret som är fleece så jag är tveksam till att det skulle bli statiskt.

Funderar oxå på att köpa, är det något nytt från h***ks eller har fler såna ridbyxor?

Mountain Horse har ett par fleecefodrade ridbyxor men dom är verkligen inte snygga, de var gjorda i någon slags nylon och passformen såg ut att vara riktigt illa. Finns bara i marinblått också. Kollade på dom först innan hööks fick in sina.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 847
Senast: Squie
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så... 2
Svar
23
· Visningar
1 060
Senast: Ajda
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
653
Senast: cowgirl81
·
Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 354
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Uppdateringstråd 31
  • Guldfasanerna