Fleecetäcke med hals

Sv: Fleecetäcke med hals

Horseware Jersey Cooler finns i brunt m ljusblåttkantband o gömdgjord, inte riktigt fleece men svettäcke.

Exlusive har väl! Då kan du ju beställa färg, pp och kant i vilken färg du vill!!:)

Fast om den har gömd gjord vet jag inte...!:p

Jag var där inne och kikade men jag söker mer åt chokladbrun sen har deras täcken tyvärr svanslapp :(

Eftersom de syr upp på beställning så kan du ju beställa utan svanslapp. Ring deras kundtjänt och kolla.

Jag har bara bra erfarenheter av mina specialbeställningar därifrån. Det går snabbt och de är jättetrevliga!

Liknande trådar

Utrustning Har någon tips på mjuka ridkängor? Gärna i läder. Mina fötter är tyvärr superkänsliga och jag får lätt skavsår eller ont, alltså är...
Svar
0
· Visningar
144
Senast: NilHe
·
Utrustning Jag behöver ett par nya dressyrstövlar, men ju mer jag googlar, desto mer vilse i ridstöveldjungeln verkar jag bli! Jag vill ha ett par... 2
Svar
34
· Visningar
1 371
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
641
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 523

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V
  • Diskbråck

Hästrelaterat

Tillbaka