F FadeAway Trådstartare 10 Sept 2006 #1 Med bra passform och helst i brunt ev i beige. Gärna med gömd gjord. Vart hittar jag det?
_Peplis_ 10 Sept 2006 #2 Sv: Fleecetäcke med hals Horseware Jersey Cooler finns i brunt m ljusblåttkantband o gömdgjord, inte riktigt fleece men svettäcke.
Sv: Fleecetäcke med hals Horseware Jersey Cooler finns i brunt m ljusblåttkantband o gömdgjord, inte riktigt fleece men svettäcke.
M Magic_Mac 10 Sept 2006 #3 Sv: Fleecetäcke med hals Exlusive har väl! Då kan du ju beställa färg, pp och kant i vilken färg du vill!! Fast om den har gömd gjord vet jag inte...!
Sv: Fleecetäcke med hals Exlusive har väl! Då kan du ju beställa färg, pp och kant i vilken färg du vill!! Fast om den har gömd gjord vet jag inte...!
F FadeAway Trådstartare 11 Sept 2006 #5 Sv: Fleecetäcke med hals Jag var där inne och kikade men jag söker mer åt chokladbrun sen har deras täcken tyvärr svanslapp
Sv: Fleecetäcke med hals Jag var där inne och kikade men jag söker mer åt chokladbrun sen har deras täcken tyvärr svanslapp
M Morran 11 Sept 2006 #6 Sv: Fleecetäcke med hals Eftersom de syr upp på beställning så kan du ju beställa utan svanslapp. Ring deras kundtjänt och kolla. Jag har bara bra erfarenheter av mina specialbeställningar därifrån. Det går snabbt och de är jättetrevliga!
Sv: Fleecetäcke med hals Eftersom de syr upp på beställning så kan du ju beställa utan svanslapp. Ring deras kundtjänt och kolla. Jag har bara bra erfarenheter av mina specialbeställningar därifrån. Det går snabbt och de är jättetrevliga!