fleecetäcke

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare harry
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 1 098
H

harry

Hej på er! Kan ni hjälpa mig,jag har tänkt köpa Jacksons fleecetäcke med hals.Har någon erfarenhet av det täcket om det är bra. Annars får ni gärna tipsa om andra bra helst med hals. :bump:

Sv: fleecetäcke

Jag har ett från exklusiv.nu
Hur bra som helst, svetten torkar jättefort, mkt bra passform o inte så dyrt (tror mitt kostade 400, med hals)

Tack för svaren, ska gå in och titta lite mer. Fleece med hals är topppen när de är svettiga. :) Måste hitta :banana:

Jag har ett blått fleecetäcke med hals från Jacson, som jag är väldigt nöjd med. Det sitter bra, fungerar bra och jag är allmänt väldigt nöjd med det.

Sedan har jag ett royalblått fleecetäcke med hals från Exklusiv, och det är också bra. Men det har jag inte använt lika mycket ännu, för det har jag (hästen) bara när vi åker bort..

Som jag ser det så kan du välja vilket som helst av dom två, dom är väldigt bra båda sorterna! :)

Mvh Huntress

min kompis ha ett jacsontäcke fleece fast utan hals och de helt okej,
Har ett från equline och de e super :love:

Är det ingen som har en bild på Jacsons fleece med hals? :banana:

Jag har två stycken TIB-Horse fleecetäcken med hals. Det äldsta är fem år gammalt nu och fortfarande lika fint!

Immer

Liknande trådar

Utrustning Hej! Mitt fullblod får skav av precis allt, och nu även täcket… Skulle behöva tips på bra både ute- och innetäcken. Han har i...
Svar
3
· Visningar
214
Senast: Gimlan
·
Utrustning Hej Har problem med kondens i taket på transporten. Tänkte att det kunde avhjälpas med en takventilation, liknande sådan som finns...
Svar
6
· Visningar
340
Senast: Cattis_E
·
Utrustning Hej hej! Jag rider en ridtravare som fungerar superbra på hackamore men när han har ett bett (tredelat tränsbett) i munnen blir han... 2
Svar
33
· Visningar
1 204
Senast: sweep
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 396

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

• Vi som letar häst II