Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Finns Eko på internet? Finns ingen sån affär här i närheten suck!
Funderar på att kanske så ett själv, så man får det precis som man vill ha det.. Men är rädd att det inte blir så snyggt direkt!
Nej, tyvärr finns inte Eko på nätet.
Men Jacson finns säkert, en i mitt stall köpte ett Jacson fleecetäcke med hals hos Eko igår för 229 kronor! Jättefint täcke av riktigt bra kvalitet!
www.svenskatacken.nu har ett bra fleecetäcke med hals. Tycker det är super!
undersidan är inte fleece, däremot är det inte dubbelt eller liknande utan hela täcket är av samma tyg. *svårt att förklara* det är inte lika statiskt som ett täcke med flecce på båda sidor iaf. Drar ut fukten suveränt enligt mej.
Det såg helt okej ut faktiskt, fast inte priset kanske.. fast.. 598:- får väl spara ett tag..
Det sitter bra, blir inte trångt ifall hästen vill käka hö elr nått från backen?
Det sitter bra, på min häst iaf! Det sitter med två stycken kardborrespännen under halsen, så det bli inte "helstängt" runt där, , inga problem att böja sej. Och kardborren går inte upp heller. Blir inte så statiskt heller med den annorlunda undersidan. fast det kanske jag redan skrivt?
Ok, tack! Det var mest det jag undrade över, ifall det han skulle kunna böja sig ner eller inte! Kompisen som jag delar stall med har nämligen ett som sitter perfekt, förutom runt halsen för stänger man bägge spännena kan han inte böja sig ner.
Men då vet jag ju det!