Fleecetäcke i 165cm

T

Trifon

Aaah, nu blir jag snart galen! Finns det fleecetäcken utan gjordar i 165 någonstans??? :confused: Är det bara jag på hela jorden som har en stor häst och vill ha ett fleecetäcke utan gjordar eller... :confused: Har bara hittat nån modell, som såg ungefär som en urtvättad t-shirt. :crazy:

Nån som vet nått?
 
Jag har b.la det svarta täcket från Börjes. Jag har en stor häst (165 i täcken) och har då aldrig haft problem med att hitta täcken.
 
Då måste du vara mycket bättre på att leta än vad jag är... :) Eller så är det bara jag som är för petig, för de täckena jag vill ha görs antingen bara upp till 155 eller så är 165 slut... :mad:

Är inte Börjes-täcket väldigt statiskt? :confused: Alla som jag känner som har det kan knappt använda det för att det ger så mycket stötar...
 
Mitt börjes fleecetäcke är inte statiskt alls. Har aldrig hört att det knastrat eller känt något.
Stora är de i alla fall. Har 145 till min häst som annars har 155.
 
Jo en aning statiskt kan mitt bli, men aldrig så pass att jag får stötar av det. Jag är helnöjd med det täcket, rekommenderar det gärna!

Iofs använder jag stl 155 till min häst också, så då blir det ju genast lättare att hitta ;)
 
Min häst som brukar ha 165 kan ha börjes och TM 155. Då finns det mera att välja på. TM har ganska många olika modeller.
 
Jag vet precis vilket täcke du ska ha! :banana: :banana: :banana:
Har haft världens bästa täcke till min bjässehäst, ett fleecetäcke av superkvalitet som man kan ha för värme, som svettäcke eller under andra täcken. Supersnyggt och utan spännen, passformen är suverän så de behövs inte. Lite dyrare, men som sagt – superkvalitet!

Täcket jag tänker på kommer från Weatherbeeta och egentligen hör det till ett annat täcke i TACA-serien, men det går att köpa fristående också. Modellen finns med spännen också, så se till att du inte köper fel.

Köpte ett nytt likadant till min unghäst för några veckor sedan, kostade 350kr på rean. Weatherbeeta kan vara svårt att få tag i. Du skrev inte var du bor men det finns gamla trådar om Weatherbeeta här på Buke, eller så får du PM:a mig om du bor nära Stockholm.

/KB
*Som inser att ett fleecetäcke är ett av hennes mer omtyckta ägodelar*
 

Liknande trådar

Relationer Hejhopp. Bönar och ber efter nått svar från någon klok människa med lite livs erfarenhet. Har visserligen lite själv betoning på lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 748
Senast: Mabuse
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag har tänkt VÄLDIGT mycket idag. Eller inte bara idag men MEST idag. Men om jag ska börja nånstans så var det med bråket eller hur jag...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 680
Senast: LiviaFilippa
·
  • Artikel
Hem
Dagbok Jag längtar hem. Jag vill hem. Jag behöver åka hem. Jag måste åka hem. Jag lever i ett tillstånd som äter upp mig inifrån. Vart jag än...
Svar
7
· Visningar
1 095
Senast: manda
·
  • Artikel
Dagbok När jag var liten hade jag en så kallad "bästis" liksom så många andra småtjejer. Har kanske nämnt henne här i min dagbok tidigare, jag...
Svar
0
· Visningar
427
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hundrädda
  • Airtags, selar etc

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp