Från det allra värsta till den allra bästa

Jag har tänkt VÄLDIGT mycket idag. Eller inte bara idag men MEST idag.
Men om jag ska börja nånstans så var det med bråket eller hur jag ska kalla det med många av mina vänner och med mamma. Och det är iallafall bättre men det är inte som förut och jag vet inte om det kommer kunna bli så nånsin igen.
Men iallafall så gjorde jag slut med min pojkvän också pågrund av saker som jag som in såg då. Men igår så skrev jag om ALLT till han även fast han visste detmesta. Men jag skrev ALLT med det bråket och dom sakerna som jag in såg och mera exakt varför jag var på bup nu och ALLT. Och även endel om äckel saker som också är en STOR andledning för att jag inte för tjänar att vara med han för att hela min hjärna är som förstörd av äckel saker så jag tänker och känner bara FEL. Och detsista var att jag VET att jag kommer ta själv mord såfort jag kan och det känns som ett jätte stort svek mot T ifall vi skulle vara ihop då.
Men iallafall så var han här igår i ganska så många timmar och låg i sängen i flera timmar och bara som höll på med varandras händer och myste ❤️ Och vi pratade om väldigt mycket av allt så ganska så stora samtal liksom. Och ja det var jobbigt men skönt också. Och jag in såg ännu mera hur jävla mycket jag älskar han och hur jävla fin och snäll och bra han är ❤️
Men en sak som han sa om själv mord. Som jag inte kan säga nånting om till han för att han blir arg då. Men han sa igår att han är inte arg påmig för det utan det är att han är arg på andledningarna för att jag känner så om att jag inte orkar finnas. Och att han hatar att jag har varit med om saker som inte jag rår för som jag mår skit dåligt för.
Och det har som fastnat så jag har tänkt endel på det idag förutom när pappa och min valp var här. Men sen efter det.
Och alltså jag skulle ju inte vara här ifall inte mitt liv hade hänt. Och då hade jag kanske aldrig känt M och aldrig fått min valp och framför allt så hade jag aldrig känt T som påriktigt är den bästa personen som finns ❤️
Men jag har också tänkt väldigt mycket om dom sakerna som har hänt så jag är här. Och hur det hade varit om det inte hade hänt. Och nu menar jag om INGEN av äckel sakerna hade hänt. Inte detförsta med pappas äckel kompis när jag var 14 inte det när jag rymde förra sommaren inte det online inget av det.
Och jag verkligen HATAR också som sakerna och att dom har hänt. Jag HATAR pappas föredetta kompis jag HATAR han som gjorde det förra sommaren jag HATAR han som jag har haft kontakt med online som är polis anmäld. Men MEST så hatar jag migsjälv för att det har hänt. Jag HATAR att jag är eller iallafall som var be roende av han online. Och jag HATAR att jag iprincip rymde för att bli v*ld t*gen och jag HATAR att jag bara gjorde det med pappas kompis och att jag inte gjorde mot stånd då. Och jag VERKLIGEN HATAR att jag miss lyckades med att dö och hamnade i rullstol.
Men jag kan ändå inte ens tänka hur mitt liv borde ha varit. För JA detmesta hade varit bättre an tagligen. Och jag hade an tagligen varit mera normal och levt ett normalt liv.
Men också så då hade jag aldrig känt T. Och dethär kanske låter dumt och barnsligt men jag bara VET att vi som hör ihop. Och att det bara är meningen att jag ska vara med han o avsett ifall det blir tre veckor eller ifall det skulle bli 80 år. Men det bara är meningen och det var sååå tydligt igår. För som när vi låg i sängen och bara myste och så somnade jag och sov tills han be hövde åka ❤️ Och jag har ALDRIG känt det såmycket att jag känner mig såå mycket som JAG och som tryggt och lugnt och allt sånt som med T. Och det är så sjukt att tänka att det är iprincip tackvare alla VÄRSTA sakerna som har hänt förmig som jag känner den BÄSTA som finns.
Jag vet att många inte är så troende och att många tror att sånt bara är bull shit. Men iallafall FÖRMIG som jag tror så känns det som att det nästan är ett be vis att Gud finns iallafall. För annars så bara fattar inte jag varför allt skulle ha hänt utan detenda jag kan tänka är att det var som meningen helatiden från Gud då eller ödet eller nånting för att jag skulle träffa T. Och jag tror påriktigt att det är NÅN mening även fast jag tror att jag kommer dö snart. Men det kanske iallafall är meningen att jag skulle veta hur nånting BRA kan vara före jag dör.
 

Vad himla fint att läsa! Jag tror jag förstår hur du menar. Vissa av de ”värsta” sakerna i mitt liv har också lett fram till väldigt bra saker som jag inte vill vara utan. Det känns som meningen.

Och så fint att ni har varandra. För mig låter ni modiga som vågar prata om och tillåta det svåra att finnas. :heart
 
Jag tror också att det finns en mening med allt som händer, även de hemskaste och mest fruktansvärda sakerna. Många gånger kan det ta lång tid innan vi förstår vad den meningen var, men plötsligt en dag så ser man det, så som du gjort nu med att du träffat T. :heart Du förtjänar verkligen att få vara med en så fin person som honom, efter allting som varit dåligt i ditt liv de senaste åren.

Jag hoppas dock att du kan sluta hata dig själv någon dag, för du gjorde ju bara vad du kände att du måtte göra i de situationerna. Även om du inser nu i efterhand att det vore bättre om du gjort annorlunda, så visste du inte det där och då. Så jag önskar verkligen att du kan förlåta dig själv för allting som hänt.

Kram! :heart
 
Senast ändrad:
Jag tror också att allt har en mening. Ser jag tillbaka på mitt liv så finns det tydliga brytpunkter som innebar att allt förändrades i livet som sedan blev något annat. Vissa händelser hade jag önskat att de aldrig hade hänt men utan dem hade jag inte varit JAG idag. Jag tror på något, och exakt vad det något är vet jag inte men en större kraft god tror jag finns där ute någonstans. Sen tror jag ändå att vi människor kan påverka våra egna liv men att vissa saker ändå händer av en mening. ❤️
 
Vad himla fint att läsa! Jag tror jag förstår hur du menar. Vissa av de ”värsta” sakerna i mitt liv har också lett fram till väldigt bra saker som jag inte vill vara utan. Det känns som meningen.

Och så fint att ni har varandra. För mig låter ni modiga som vågar prata om och tillåta det svåra att finnas. :heart
Ja exakt. Och jag skulle ju helst ha viljat att det dåliga inte hade hänt men då hade jag ju inte känt T. Så det känns ändå som nån mening på nåt sätt.
Och tack men jag tycker inte att det är precis modigt. Utan det är bara enkelt att prata om allt med han. Inte att vi pratar om jobbiga saker helatiden men det är liksom inget konstigt eller så med att göra det.
 
Jag tror också att det finns en mening med allt som händer, även de hemskaste och mest fruktansvärda sakerna. Många gånger kan det ta lång tid innan vi förstår vad den meningen var, men plötsligt en dag så ser man det, så som du gjort nu med att du träffat T. :heart Du förtjänar verkligen att få vara med en så fin person som honom, efter allting som varit dåligt i ditt liv de senaste åren.

Jag hoppas dock att du kan sluta hata dig själv någon dag, för du gjorde ju bara vad du kände att du måtte göra i de situationerna. Även om du inser nu i efterhand att det vore bättre om du gjort annorlunda, så visste du inte det där och då. Så jag önskar verkligen att du kan förlåta dig själv för allting som hänt.

Kram! :heart
Om det sista så det är ju inte riktigt så. Utan jag VISSTE att endel saker var dåliga men jag gjorde det ändå. Även fast jag visste att jag inte borde.
Och dethär låter nog jätte dumt och det är en sak som jag har pratat endel om också. Men det nästan mest jobbiga är den första äckel saken som hände med pappas föredetta kompis för att jag vet inte ens vad jag gjorde då för att det hände. Alltså jag VET att jag ska tänka att det inte var mitt fel och så men ändå så kan jag inte bara INTE undra vad jag gjorde så att han ville göra sånt.
Och jag vet att det var länge sen och att jag inte borde tänka på det såmycket men det är ändå på ett sätt det mest jobbiga som bara kommer tillbaka helatiden.
 
Jag tror också att allt har en mening. Ser jag tillbaka på mitt liv så finns det tydliga brytpunkter som innebar att allt förändrades i livet som sedan blev något annat. Vissa händelser hade jag önskat att de aldrig hade hänt men utan dem hade jag inte varit JAG idag. Jag tror på något, och exakt vad det något är vet jag inte men en större kraft god tror jag finns där ute någonstans. Sen tror jag ändå att vi människor kan påverka våra egna liv men att vissa saker ändå händer av en mening. ❤️
Ja exakt jag tror inte att man inte kan på verka sitt liv ALLS utan det tror jag att man kan. Men att Gud ändå kanske har en plan sen är det upp till ensjälv ifall man kan bara lita på den eller inte. Och att om man gör nånting som kanske inte var som Guds plan så kanske hen ändrar planen men jag tror att man på verkar mycket själv ändå.
Men som det med att dö. Så jag tror helt ärligt att jag inte skulle finnas frånbörjan för att jag nästan dog när jag föddes. Så det kanske var Guds plan men läkarna och alla gick mot det. Och därför så är det svårt nu för att det kanske inte är nån tydlig plan ifall jag ska finnas eller inte egentligen.
 
Ja exakt. Och jag skulle ju helst ha viljat att det dåliga inte hade hänt men då hade jag ju inte känt T. Så det känns ändå som nån mening på nåt sätt.
Och tack men jag tycker inte att det är precis modigt. Utan det är bara enkelt att prata om allt med han. Inte att vi pratar om jobbiga saker helatiden men det är liksom inget konstigt eller så med att göra det.
Förstår det!

Vad skönt att det känns enkelt att prata. Då förstår jag att du inte precis tycker det är modigt. Glad att det finns någon som det är enkelt att prata om allt med för dig. :heart
 
Om det sista så det är ju inte riktigt så. Utan jag VISSTE att endel saker var dåliga men jag gjorde det ändå. Även fast jag visste att jag inte borde.
Och dethär låter nog jätte dumt och det är en sak som jag har pratat endel om också. Men det nästan mest jobbiga är den första äckel saken som hände med pappas föredetta kompis för att jag vet inte ens vad jag gjorde då för att det hände. Alltså jag VET att jag ska tänka att det inte var mitt fel och så men ändå så kan jag inte bara INTE undra vad jag gjorde så att han ville göra sånt.
Och jag vet att det var länge sen och att jag inte borde tänka på det såmycket men det är ändå på ett sätt det mest jobbiga som bara kommer tillbaka helatiden.

Jag förstår att det kommer tillbaka hela tiden varför det där första hände, iom det liksom var början på allting hemskt som hänt efteråt. Om jag ska spekulera lite så tror jag han kan ha märkt att du var lite blyg och ensam, och därför räknade han ut att det var mindre chans att du skulle berätta för någon, om han gjorde något sånt mot dig. Visst har ni pratat om det på hvb, om varför vissa tjejer (och killar) råkar ut för såna äckelgubbar?

Och angående det med att du visste att det var dåligt, så var det väl ändå lite så att det inte kändes som om du hade så mycket val? Till exempel när du rymde, då var ju det din enda möjliga utväg för att komma bort från den situationen du var i och som du kände att du inte kunde hålla ut? 😥 När man är under ett sådant press så är det inte konstigt att man gör "dumma" saker i ren desperation. ❤
 
Jag förstår att det kommer tillbaka hela tiden varför det där första hände, iom det liksom var början på allting hemskt som hänt efteråt. Om jag ska spekulera lite så tror jag han kan ha märkt att du var lite blyg och ensam, och därför räknade han ut att det var mindre chans att du skulle berätta för någon, om han gjorde något sånt mot dig. Visst har ni pratat om det på hvb, om varför vissa tjejer (och killar) råkar ut för såna äckelgubbar?

Och angående det med att du visste att det var dåligt, så var det väl ändå lite så att det inte kändes som om du hade så mycket val? Till exempel när du rymde, då var ju det din enda möjliga utväg för att komma bort från den situationen du var i och som du kände att du inte kunde hålla ut? 😥 När man är under ett sådant press så är det inte konstigt att man gör "dumma" saker i ren desperation. ❤
Ja eller alltså vi har pratat om hur endel äckel gubbar kan tänka och så. Men inte som varför endel råkar ut för dom så. Utan mera att dom oftast är väldigt bra på att mani pulera andra och att dom OFTA får en att känna som att det är sitteget fel och att man har skuld för det liksom. Men inte som Dom som är såhär är större risk att råka ut för äckel gubbar.
Men ja du menar kanske inte så men när du skriver sådär varför vissa råkar ut för äckel gubbar så låter det lite som att man rår för det på ett sätt ifall man är blyg och ensam så att man är lätt för dom att göra saker mot. Men jag tror inte att det var därför utan att jag nog gjorde nånting så att han ville göra sånt.
För alltså det är ju bara fakta att jag ÄR dålig på som sociala regler och sånt. Och att jag ÄR dålig på att ut trycka saker bra ibland så andra miss upp fattar hur jag menar eller känner. Så jag gjorde säkert det då också så att han som fel tolkade det som att jag in bjöd för att göra äckel saker. Men jag vet fort farande inte HUR jag gjorde det eller liksom vad som är såna tecken eller hur jag ska säga.
Och om det andra så det kanske inte är KONSTIGT men det är ändå idiotiskt tycker jag att som VÄLJA att göra skit dåliga saker som man kommer må ännu mera skit av. För jag borde ju fatta själv att det inte hjälper.
 
Ja eller alltså vi har pratat om hur endel äckel gubbar kan tänka och så. Men inte som varför endel råkar ut för dom så. Utan mera att dom oftast är väldigt bra på att mani pulera andra och att dom OFTA får en att känna som att det är sitteget fel och att man har skuld för det liksom. Men inte som Dom som är såhär är större risk att råka ut för äckel gubbar.
Men ja du menar kanske inte så men när du skriver sådär varför vissa råkar ut för äckel gubbar så låter det lite som att man rår för det på ett sätt ifall man är blyg och ensam så att man är lätt för dom att göra saker mot. Men jag tror inte att det var därför utan att jag nog gjorde nånting så att han ville göra sånt.
För alltså det är ju bara fakta att jag ÄR dålig på som sociala regler och sånt. Och att jag ÄR dålig på att ut trycka saker bra ibland så andra miss upp fattar hur jag menar eller känner. Så jag gjorde säkert det då också så att han som fel tolkade det som att jag in bjöd för att göra äckel saker. Men jag vet fort farande inte HUR jag gjorde det eller liksom vad som är såna tecken eller hur jag ska säga.
Och om det andra så det kanske inte är KONSTIGT men det är ändå idiotiskt tycker jag att som VÄLJA att göra skit dåliga saker som man kommer må ännu mera skit av. För jag borde ju fatta själv att det inte hjälper.
Hur mycket tid spenderade du ensam med honom? Jag tänker att den mesta av tiden var dina föräldrar med. Hade du då gett omedvetna signaler till den här mannen som bjöd in till s*x så är jag övertygad om att dina föräldrar hade pratat med dig om det.

Jag förstår att det skulle vara skönt att veta vad som var den utlösande faktorn, då kan man se till att det inte händer igen. Men jag tror inte att det var något du gjorde eller sa som på något vis skulle göra det till ditt fel. ❤️
 
Så jag gjorde säkert det då också så att han som fel tolkade det som att jag in bjöd för att göra äckel saker. Men jag vet fort farande inte HUR jag gjorde det eller liksom vad som är såna tecken eller hur jag ska säga.
Och om det andra så det kanske inte är KONSTIGT men det är ändå idiotiskt tycker jag att som VÄLJA att göra skit dåliga saker som man kommer må ännu mera skit av. För jag borde ju fatta själv att det inte hjälper.
Äckelgubbar tolkar allt som inbjudan, du har inte gjort något fel.
Och du är inte idiotisk i nuläget är du sjuk och då väljer ditt andra jag dåliga saker så ditt riktiga jag mår dåligt.
 
Hur mycket tid spenderade du ensam med honom? Jag tänker att den mesta av tiden var dina föräldrar med. Hade du då gett omedvetna signaler till den här mannen som bjöd in till s*x så är jag övertygad om att dina föräldrar hade pratat med dig om det.

Jag förstår att det skulle vara skönt att veta vad som var den utlösande faktorn, då kan man se till att det inte händer igen. Men jag tror inte att det var något du gjorde eller sa som på något vis skulle göra det till ditt fel. ❤️
Jag vet inte riktigt men inte så jätte länge iallafall. Men jag kan ju ha gett såna signaler ändå fast att inte mamma eller pappa märkte eller inte tänkte på det. Men jag vet inte men det är skit svårt att bara inte undra.
 
Äckelgubbar tolkar allt som inbjudan, du har inte gjort något fel.
Och du är inte idiotisk i nuläget är du sjuk och då väljer ditt andra jag dåliga saker så ditt riktiga jag mår dåligt.
Men NÅNTING kanske jag ändå gjorde. Eller så var det heltenkelt för hur jag såg ut.
Och om detandra så jag har INTE gjort några såna dåliga saker på LÄNGE. Utan det var längesen jag gjorde det.
 
Men NÅNTING kanske jag ändå gjorde. Eller så var det heltenkelt för hur jag såg ut.
Och om detandra så jag har INTE gjort några såna dåliga saker på LÄNGE. Utan det var längesen jag gjorde det.
Nejdå du har inget alls gjort, ingenting, och det berodde inte heller på hur du såg ut- du hade bara en jäkla otur att du blev utsatt, vuxna, slipade män med erfarenhet som önskar begå övergrepp som vet precis vad de kan göra och hur för att något offer ska frysa fast.
 

Liknande trådar

L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har ju anmält en sak som har hänt. Och då säger flera att det är bra och rätt och alltmöjligt. Men det KÄNNS verkligen inte så...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 439
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Dethär är mitt sista inlägg här nånsin. Jag har bett gunnar att ta bort mitt andvändar konto efter som att jag inte vill vara en del i...
Svar
0
· Visningar
1 257
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok En sak som jag verkligen verkligen HATAR är att jag blir så jävla på verkad av andra helatiden. Eller inte HELATIDEN men iallafall för...
2
Svar
32
· Visningar
1 445
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 424

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp