Fleecetäcket fullt med spån

Trevita

Trådstartare
I går rullade sig prinsessan med det nya svarta fleecetäcket i boxen... Nån som har något bättre sätt att få bort spånet på än att plocka för hand?
 
ÄLSKAR fleecetäcken! :love: Men använder också spån och det blir ju täckt så fort hästen lägger sig ner.. :crazy:
Jag brukar skaka av det ute och om han ska vara extra fin borstar jag av täcket med en rotviska så ser det som nytt ut!
 
Njae, det var inte ämnat som stalltäcke. Hon lade sig ner medan jag hämtade det sista från transporten efter träningen, så täcket var fuktigt och jag tror det satte sig ännu mer för det... Försökte med rotviska, men tycke inte det funkade nåt vidare. Får prova med ryktborste i kväll. Undrar om man kan dammsuga eländet?
 
sånt e typiskt,min rullade sig i boxen med ylletäcket när han stod "på tork"
la sig ju gvetvis i en lort :mad:
 
Tänkte bara meddela att det finns fleecetäcke som bara är fleece på insidan och inte så luddigt på utsidan. Om nu någon förstår vad jag menar.

Har ett sånt till min häst eftersom jag älskar fleece och han älskar att rulla sig.

Detta är iallafall köpt på Kings inne i kalmar men finns säkert på fler ställen. Superbra och lika gosigt som ett vanligt fleecetäcke.
 
Äsch, du köpte väl täcket till hästen - och inte för att det skulle vara vackert?! Det är bara att finna sig i vad de hittar på, och välja täcken därefter :)
 

Liknande trådar

Hundträning Jag vill bli bättre på shejping så tänkte ta tag i det genom att träna trix som inte har med tävling att göra. Bara ha roligt och...
Svar
16
· Visningar
798
Senast: Krumben
·
Mat Jag hittade idag ett buskage fullt med stora jättefina slånbär. Plockade en hel gryta och tänker göra sloe gin till julen. Men nu ska de...
Svar
5
· Visningar
464
Senast: Jeffery
·
Övr. Djur Jag har en liten gård med gamla åkrar med öar av sten här och där. Har upptäckt att den största ön är full av skräp: glas och porslin...
Svar
5
· Visningar
609
Senast: skogaliten
·
Övr. Katt Jag hoppas kunna köpa hus inom några år och första prio blir att näta in en del av trädgården. Ju större desto bättre, men minst några...
Svar
14
· Visningar
802
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp