Fler som får

Golden_Heart

Trådstartare
Fler som får eksem / skavsår mellan benen och är gravid?
Vad gör ni åt dem?
Hur kan man underlätta dessa?
:confused:
De svider ju så och gör så oerhört ont.:cry::mad:
 
Sv: Fler som får

Är inte gravid, men får skavsår på insidan av låren om jag går barbent.
Långbyxor, trosor med ben eller något liknande rekommenderas.
 
Sv: Fler som får

Jag fick det senast idag, av långstrumpor/ pantalonger. Tvungen att ha det när jag ute, fryser annars. Får även när jag har långbyxor. Men kanske ska införskaffa trosor med ben.
Går jag barbent och hemma utan något, får jag inga problem, utan får så snart det dras på lite kläder. Kanske är det så att mina lår har svällt för mycket nu, att det behövs minska på dem lite och det blir bättre.
 
Sv: Fler som får

Under mina två första graviditerer så drabbades jag av detta. Kom under fund att vanligt barnpuder/talk el potatis mjöl som pudras på gör att "låren" glider lätt mot varandra vilket motverkar att du får skav..
Kram o lycka till
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Det här kan bli lite rörigt, jag ber om ursäkt på förhand. Jag och maken har en dotter på 1.5 år. Hon är det bästa som hänt oss och...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
9 874
Senast: gulakatten
·
Kropp & Själ Vart vänder man sig när man inte kan få hjälp av vården? Jag fungerar inte på arbetet, min hjärna lägger av och den står liksom och...
2
Svar
38
· Visningar
1 991
Kropp & Själ Ursäkta rörig text, men det är natt. Jag vet inte var jag ska vända mig för att få hjälp. Jag mår jättedåligt och är desperat. Har...
Svar
6
· Visningar
783
Träning Ni som har två eller fler hästar och ”vanligt” jobb/familj, hur lägger ni upp aktiveringen av hästarna? Har ni några smarta idéer/tips...
Svar
12
· Visningar
1 339
Senast: Miiikaela_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp