Fler som har problem med att ladda buke?

Rosett

Trådstartare
Idag har det hänt flera gånger att buke inte kunde laddas och jag kom till den där sidan med en reload-knapp. Funkade inte att klicka på knappen så fick vänta och prova igen.
Några gånger blev det en vit sida med nån text om att servern inte svarar, eller liknande.
Kollade på en sida där man kan testa om sidor ligger nere och det stod att buke inte låg nere.
 
Jag har inte haft problem idag.
Ibland har jag problem i stallet men det är med alla sidor. Trots täckning så kan inte telefonen ladda dem men om jag lyckas få något att ladda så funkar allt som vanligt sen.
 
Jag kan inte längre lägga till något från "verktygsfältet", dvs emojis, bilder, fet text. Sen några dagar 🤷
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 149
Senast: __sofia__
·
Hundhälsa Hejsan, Min hund på 12 år har haft känslig mage i många år. Vi gav henne pro-kolin+ för hård och rumlande mage vid behov i flera...
Svar
1
· Visningar
926
Senast: annaovega
·
Bukefalos Hej hej @Gunnar och alla andra. Den senaste tiden (kan möjligen vara efter senaste uppdatering?) så har buke betett sig konstigt...
8 9 10
Svar
192
· Visningar
15 851
Senast: Kratus
·
Hästvård Mitt sto har varit sjuk sen i måndags och veterinär är inkopplad. Jag tänker att det kanske finns någon här som känner igen symptomen...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
7 418
Senast: emma-vsm
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp