Flera fälttävlans skydd!

toughcookie

Trådstartare
Är det någon som har testat dessa??
Vill ha prisvärda skydd som skyddar Ok och håller för träning/tävling på deb nivå i åtminstonde en säsong!
Tvärgillar färgen men det är ju viktigt att dom sitter ok även EFTER vattenhindret.........

boots.jpg

senskydd.jpg

Sv: Flera fälttävlans skydd!

bootsen vet ja inte.. men benskydden sitter INTE bra efter vattenhindret.. blir tunga och hasar ofta.... sen är det ju ingen skydds skena i dom.

Men eftersom hon bara ska tävla lite på deb. nivå, vill hon nog inte lägga ut 800kr/par för skydd med skydds skena.

Jag kan inte uttala mig om dessa skydden, men min första tanke var att de såg ut att sitta bra på hästen så det inte kommer in grus m.m.

tack för åsikter!!
Jag ska åka och titta på dom "live" innan jag bestämmer mig, men det lutar åt att jag köper och testar på nån träning. Funkar dom inte så kan man ju ha dom som lulla runt i skogen skydd!

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är... 43 44 45
Svar
893
· Visningar
23 422
Senast: Lobelia
·
Hundträning Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Svar
13
· Visningar
790
Senast: Lillefrun
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 542
Senast: qitis
·
Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt... 2 3
Svar
55
· Visningar
4 988

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka