Flera hästar?

S

swing

Hur har ni råd att ha fler än en häst? kan förstå er som har eget stall men alla andra?

jag har nu två hästar som står gratis hos en släkting men till hösten ska jag ev flytta och kan inte ha kvar hästarna där. Då måste jag hyra in mig i ett nytt stall och jag kommer nog att ha råd med en häst men inte två så antagligen måste jag med stor sorg sälja en..

hur gör folk egenligen? har läst om folk som har två hästar OCH pluggar, hur funkar det?

Liknande trådar

Hästmänniskan Min saknad av egen häst har åter igen kommit tillbaka, som den ofta gör. Sålde min för 5 år sedan och har sedan dess bara ridit någon... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 450
Senast: Nota
·
Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 317
Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
3 943
Senast: 13579vas
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 617

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka