Evergreen

Trådstartare
Ni som har den: Någon som har bilder då ni RIDER i den?

Är väldigt sugen på en sådan, men vill gärna tävla i den, och
vad jag har förstått både får och får man inte det!
Enligt TR borde det gå bra, men inte enligt Svenska Ridsportsförbundet?

Såå, hur mycket syns det att en Flexion är bomlös när man rider i den? Är det såpass att det syns väl även då man inte "vet" att den är det?

SER ingen att man rider i en bomlös, så borde det ju inte heller vara några problem att tävla i den. ;)

Sv: Flexion

Det som står i tr gäller ju!!! Sedan tror jag knappast att någon ser att du rider i en bomlös.

Jag är oxå sugen på en sådan. Vill du ha mer information sök på forumet, finns en hel del trådar som handlar om flexion.

På nätet hittar du info på www.enlightenedequitation.com eller www.aaah.se

Ang. att man inte får tävla i den, så borde det ju ske en TR ändring snart, då det är ganska många som har bomlöst nu förtiden..

Jag har redan sökt & varit inne och kollat på "alla" trådar om flexion här på forumet, och det verkar till 99% bara vara positiv kritik på sadlarna! Så det är ju bra. Har sett bilder med, men dock inga ridbilder.

Jag har ett par ridbilder, kan tyvärr inte länka eftersom de inte finns på nätet men om du pm-ar mej din e-mailadress kan jag skicka dom.

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 399
Utrustning Hej hej! Jag rider en ridtravare som fungerar superbra på hackamore men när han har ett bett (tredelat tränsbett) i munnen blir han... 2
Svar
33
· Visningar
1 208
Senast: sweep
·
Hästmänniskan Jag är så sugen på att ha egen häst igen, men skulle isf vilja ha en häst som mitt barn också kan rida på ibland. Barnet är knappt 120...
Svar
18
· Visningar
1 591
Senast: Roheryn
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
558
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Uppdateringstråd 31
  • Guldfasanerna