Bukefalos 28 år!

flipperspel - freeware eller shareware

ameo

Trådstartare
Moderator
Jag är barnsligt förtjust i att spela flipperspel på datorn :o, men börjar tröttna på det som finns med i Windows :crazy:.
Har ett riktigt gammalt spel på cd installerat i datorn ,men det är inget kul heller. Och dessutom måste man ha cdn i spelaren för att kunna starta spelet, trots att alla filer finns kopierade/installerade på datorn... :crazy: (jag SA ju att spelet är gammalt... ;))

Någon som vet några kuliga flipperspel som man FÅR ladda ner nånstans på nätet? (jag är inte intresserad av att ladda hem olagliga spel!) De behöver inte vara särskilt avancerade, snarare tvärt om - är det för mycket grafik så blir jag bara förvirrad...
 
:rofl: :rofl:
Det är ju just DET spelet jag HAR på cd, som jag tycker inte alls är nåt kul...
 
Driver du med mig? Det är ju bäst. Iaf när man förstått alla bonusar etc och börjat spela om de stora poängen.. :)
Om du laddar hem det där slipper du skivan iaf. (Det finns förresten en 3d-variant av det där som suger, så jag hoppas det inte är den du har)

Titta runt lite på där sidan, du kan klicka dig vidare till andra flipperspel som är lite... simplare. :p
T.ex. Pinball fantasies/illusions/dreams etc.

Jag tror inte det görs så mycket flipperspel nu för tiden.
 
När jag gick in på den sidan så kom det upp en ruta där "någon" ville att jag skulle låta datorn koppla upp mot ett internationellt nummer....... och betala med kreditkort...... hmm, sånt gillar jag inte. När jag stängde sidan så kom det upp en till ruta, där det stod att jag MÅSTE klicka ja på föregående sida, att jag skulle gå tillbaka och göra det för att få komma till spelen.....!!!!

Passa er ni som har modem!!!
 
Du behöver absolut inte klicka ja på någon popup eller uppkopplingsgrej för att komma till spelen. Den popupen är en reklamgrej och handlar om några helt andra spel, så stäng det fönstret. De bra spelen finns i det riktiga fönstret med adressen www.the-underdogs.org. Jag hade inte sett den popupen förut, den verkar bara dyka upp ibland så det var bra att du varnade.

Jag kan garantera att huvudsidan the-underdogs.org är en trevlig sajt. Om ni av någon anledning får någon skum popup eller liknande så ska ni förstås klicka nej däremot..
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har en bärbar dator med några år på nacken, som levererades med WXP i och har en nyckel till XP klistrad på undersidan. När jag...
Svar
10
· Visningar
1 264
Senast: Stalker
·
IT & mobiler Jag har sedan några månader tillbaka en Macbook. Novis som jag är på Mac har jag provat mig fram och lärt mig under tiden. Något som jag...
Svar
9
· Visningar
3 058
Senast: Hermelin
·
B
IT & mobiler Jag har laddat hem och installerat GTA San andreas. Och så vill jag ha så att man slipper ha cd - skiva varje gång man ska spela spelet...
Svar
4
· Visningar
838
Senast: Bettan_G
·
B
IT & mobiler ....igen då. Har nu för tredje gången på kort tid fått problem med att windows inte laddas. När jag startar datorn visar sig...
Svar
8
· Visningar
1 063
Senast: Blossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp