Fluffig vojlock

Matiiiiilda

Trådstartare
Hej! Är det någon som vet vart man kan få tag i en sån här vojlock med fluff runt? Har letat runt massor men hittar varken begagnat eller nytt. Behöver inte vara något speciellt material, vill ha mest då jag tycker de är väldigt söta. Ska passa en 16,5’ hoppsadel. Supertacksam för svar!
 

Bifogade filer

  • 622FC212-F1BB-4F8E-9185-CD45A959FFAF.png
    622FC212-F1BB-4F8E-9185-CD45A959FFAF.png
    209,4 KB · Visningar: 45
Det är nog svårt att få tag i Sverige idag om jag får gissa, då ska man nog ha tur och hitta en begegnad. Annars kanske man får beställa från England eller USA, om man googlar "teddy saddle pad" får man några träffar. Back on Track verkar tillverka en som säljs i USA. Fårskinnsvojlockar verkar lite enklare att hitta i Sverige, om det är ett alternativ.
 
Hej! Är det någon som vet vart man kan få tag i en sån här vojlock med fluff runt? Har letat runt massor men hittar varken begagnat eller nytt. Behöver inte vara något speciellt material, vill ha mest då jag tycker de är väldigt söta. Ska passa en 16,5’ hoppsadel. Supertacksam för svar!
Vojlock tror jag inte det direkt finns längre men det finns ju luddiga schabrak. Tex från Mattes och Equiline. På Equiline syns dock inte luddet.
 
"sheepskin numnah" eller "teddy numnah" kan du också söka på.

Skumt ord, men det är så vojlock heter på engelska 😁.
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har ett par läder ridstövlar, dom är ca 7-8 år gamla och blivit flitigt använda tidigare så dom är väl "ingådda" men jag har...
Svar
8
· Visningar
376
Senast: Badger
·
Utrustning Hej! Letar hjälm och funderar på att prova Casco Champ. Har en Casco Mistrall 2019 hemma på prov just nu. Den sitter väl okej men det...
Svar
1
· Visningar
359
Senast: Blossom
·
Hundavel & Ras Disclaimer: jag kan ingenting om hundar. En mycket nära vän (och tillika min stallägare) har världens bästa hund. Eller ja, egentligen...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 109
Utrustning Hej! Jag är på jakt efter säkerhetsvästar till mina barn, och har letat igenom gamla trådar på ämnet men förstått av dessa att utbudet...
Svar
6
· Visningar
830
Senast: Kristall10
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp