Flugluva under tränset?

-Catherine-

Trådstartare
Jag köpte en flugluva till min kille eftersom han blir galen på flygfäna när vi är på ridturer. Men jag får inte till hur jag skall "knyta" fast den :confused:

Hur gör ni med era luvor? Har ni dem "lösa" under tränset eller knyter ni dem under ganascherna på samma vis som käkremmen på tränset eller har ni ngt annat knep?

Fy vad nybörjaraktig jag känner mig nu :o

Sv: Flugluva under tränset?

Sätt på luvan först, sedan tränset. Vira gärna snörena runt käkremmen några varv, och knyt sedan.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Står lite i ett dilemma ang. min sällskapshäst.. Ska dra historien först: Jag har en häst som jag behövde sällskap till. Letade en... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
9 121
Senast: Dopy
·
Hästhantering Jag har alltid tagit mig an "projekt" när det kommer till hästar. Jag har aldrig köpt en färdig häst i hela mitt liv. I somras var jag...
Svar
14
· Visningar
2 613
Senast: Ewelina
·
Relationer Som rubriken lyder. Varit ihop med min gubbe i snart ett år, han är verkligen helt underbar på alla sätt och vis. Det som inte funkar i... 10 11 12
Svar
228
· Visningar
20 379
Senast: tott
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli... 4 5 6
Svar
110
· Visningar
25 293
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Svensk Politik 4
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • GVFÖ 2025

Hund, Katt, Andra Djur