Flugmedel till starthäst!?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare LadySara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 036

LadySara

Trådstartare
ni som har starthästar vad använder ni för flugmedel tyker att de mesta har väldigt lång karen .. tips mottages tacksamt..

sen om andra hästar i hage sprayas med medel som det är karens på hur stor risk är det att min kan bli "smittad" elelr vad man ska kalla det??

Sv: Flugmedel till starthäst!?

Mot flugor använder jag bara en Fly Veil men mot stickande insekter häller jag Switch pour on på hästarna. 0 timmar i karens på STC (om de inte ändrat de senaste dagarna)

vi har juh hästaran i ett flug-mygg- broms hål.. å massor med knott...

har inte ens kollat switch trodde de va så starkt så brydde mig itne om de.. men då är juh problemet löst isf... tackar

jag andvänder ett karens fritt flug medel som finns på odal som heter fly någonting

Liknande trådar

Träning Häromdagen så var jag inne hos veterinären med min 8 åriga valack. Han har en knäledsinflammation hb (stackaren)☹️ Vi röntgade 3 av 4...
Svar
2
· Visningar
555
Senast: Blyger
·
Däggdjur Hej! Har för två veckor sen köpt min sons första husdjur. Efter noggrant övervägande landade det i två gerbiler. Buren var inköpt och...
Svar
2
· Visningar
403
Senast: Breen
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
12 479
Senast: lilsan
·
Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
936
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka