Bukefalos 28 år!

Flygtur idag

S

Sambeon

Jo då, då har man flygit av pållan första gången sen hon komhem från inridningen:o
Lite synd, för det var verkligen en toppen ridtur vi var ute på. Hon gick jätte fint i traven och galoppen, tog rätt varje gång.
Men som en del säger, shit happends! Nästa gång ska jag sitta kvar i alla fall:laugh:
 
Sv: Flygtur idag

Min häst skickade också av mig efter en dryg vecka (eller nåt, jag och tid :angel:) hos mig.
Jag tog det nästan som en komplimang, han hade gjort sig hemma.

Det är bara upp igen och fortsätta där man var. ;)

Huvudsaken är ju att man (eller hästen) inte gör sig illa.
 
Sv: Flygtur idag

Japp, det kom lite plötsligt, därför jag flög av. Men jag slog mig inte :laugh:
 
Sv: Flygtur idag

Nä precis, och hon slängde inte av mig med flit, det var jag som tappade balansen, hon vra bara glad lycklig och hysteriskt pigg för dagen.
Jag har inget emot att en häst bockar nån gång då och då så länge man vet att det är av lycka mm.:)
 
Sv: Flygtur idag

okej va bra att du inte slog dig, då brukar det oftast inte vara så farligt :D
 
Sv: Flygtur idag

Japp det är det man får göra. Somtur är händer det lålngt ifrån varje ridtur:laugh:
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har en fundering, min häst har börjat få skav av schabrakkanten så har bokat tid för sadelkoll och tänkte att jag fram tills...
Svar
5
· Visningar
821
Senast: Buck
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 608
  • Artikel
Dagbok Är det möjligt att ta sig ur en depression? Klart det är ... Men det känns rätt tröstlöst. Jag har varit inne i en rätt djup depression...
Svar
18
· Visningar
1 601
Senast: Blyger
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 663
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp