JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Avel
Trådstartare
Trådstartare
blondi3958
Startdatum
Startdatum
20 Sept 2003
Svar
Svar
2
Visningar
Visningar
3 989
Bukefalos 30 år!
Jag letar efter en sida med alla flyinge hingstar.
Både ponnyn och större.
Det skall stå språngavgift och bilder
Gå in på sidan flyinge.se där hittar du allt.
Unga hingstar som formar framtiden – dubbla topprestationer i både sport och avel
Hästnyheter En ny generation hingstar börjar nu sätta tydliga avtryck i både sporten och aveln. Färsk data visar vilka hingstar – högst 20 år gamla...
Startad av Gunnar
20 Apr 2026
Svar: 0
Visningar: 106
Hästnyheter
Byta hingst?
Avel Har ett sto som är iväg på betäckning nu. Hon har tidigare alltid tagit sig på första försöket, dock inte nu. Bakt-prov är taget och hon...
Startad av Roheryn
2 Jul 2025
Svar: 11
Visningar: 1 754
Avel
Betäcka 2025
Avel Är i startgroparna att leta hingst. Men när brukar de hingstar som kommer vara i avel ha kommit ut på Språngrulla ?
Som det är nu så...
Startad av corzette
26 Apr 2025
Svar: 0
Visningar: 443
Avel
Brunsttecken under dräktighet?
Avel Hej alla! Undrar hur vanligt det är att ston visar brunsttecken under dräktighet?
Jag har betäckt två ston i år, varav båda är...
Startad av Sofiaeolssons
1 Nov 2025
Svar: 5
Visningar: 702
Avel
Vad gör vi? Del CCXXXVII
Tjatter Börjat komma igång igen lite lätt efter att häst ju vilat några dagar; en mysig skrittur i början av veckan, igår övergångar på...
Fjordfrälst
19 minuter sedan
SHL 26/27
Tjatter Jag följer inte SHL så mycket nu när jag bor i Australien, men jag är ett stort HV71 fan då både min pappa och farbror spelade i HV på...
Seabaz
36 minuter sedan
Vad ska min son betala?
Samhälle Det tror jag ingen vill. Kanske läge att tänka lite på hur man uttrycker sig i denna tråd?
Niyama
54 minuter sedan