• Fälttävlan
  • Trådstartare Trådstartare Idasagare
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 086
I

Idasagare

Har ni noterat att hoppningen går inomhus vid tävlingen i Flyinge?
Dressyren ute...

Proppen finns iallafall nu på förbundets sida.

Sv: Flyinge

jo jag såg det, :mad: kanske får bli mantorp i stället för min del...

Jag tycker inte det spelar någon roll, nästan bara bättre.
Det är ju första tävlingen och hästarna är väl nästan mer vana att hoppa inne så tidigt på säsongen.

Det har den gjort tidigare så det är ju inget nytt, det gick bra tyckte jag.

Ja det är väl inte första gången direkt. Med det underlag som finns nu så kanske det är rätt så förnuftigt

Tja...har man 50-60 cm snö så kan jag förstå det där med underlaget:angel: ......jag har svårt att se våren i antågande - men jag längtar!!!

Mantorps hoppning på en gräsplan i april kan väl inte vara bättre en hoppning i ridhus? Speciellt eftersom man knappast hunnit tävla banhoppning på gräs innan. Längtar oxå till säsongsdebut i fälttävlan.......

Liknande trådar

Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 484
Senast: Mirtai
·
Gnägg Jag har börjat fundera kring det här med vad raser avlas emot. Tex svenskt varmblod avlas mot hoppning, dressyr och fälttävlan... 3 4 5
Svar
98
· Visningar
4 896
Senast: Seabaz
·
Övr. Katt Min Calvin som bott hos mig sedan 2012 har aldrig blivit riktigt tam. Han går ut på våren och kommer in på hösten för att tillbringa... 2
Svar
25
· Visningar
2 700
Senast: Sel
·
Katthälsa Vi har en liten honkatt sedan ett och ett halvt år tillbaka ungefär. Hon blir tre år i år men hennes exakta ålder är okänd. Hon var...
Svar
6
· Visningar
432
Senast: DeCloe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXII
  • Tittar in i ditt kök del 27
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur