Flytta bild från dator till mobiltelefon

Ainon

Trådstartare
Hur flyttar man en bild från datorn till mobiltelefonen?
Finns det någon tjänst på internet där man kan skicka en bild som mms kanske?

Det fungerar inte att koppla telefonen till datorn och dra över bilden bara tyvärr :(

Sv: Flytta bild från dator till mobiltelefon

Har du kollat så att bilden inte är för stor?

Är den det så kan inte mobilen ta emot den hur mycket du än försöker.

Kolla i mobilens instruktionsbok :idea:

Om du är medlem på Pixbox kan du mms:a in dina bilder till ett mobilalbum! Mycket smidigt och snabbt. Använder det själv nästan dagligen och man slipper en massa krångel med blåtänder och usb sladdar.

Tyvärr ligger Pixbox nere för tillfället, men om du vill så kan jag förklara senare i eftermiddag när dom fått liv på sidan igen :idea:

Edit; Såg nu att det var tvärtom du ville ha hjälp med.. Så går det om man läser för snabbt :o

Har du minneskort i mobilen?

I så fall kan du plocka ut minneskortet och sätta i det i datorn och på så vis föra över bilderna till telefonen.

Liknande trådar

IT & mobiler Härom dagen fick jag nedanstående meddelande på min dator. Det går inte att klicka på knapparna och jag kommer inte in i datorn. När...
Svar
11
· Visningar
444
Senast: Görel
·
IT & mobiler Vad är smartaste sättet att kunna spara ett sms? Långtidslagringen sedan ska vara i datorn, inte på telefonen. Och jag vill gärna...
Svar
15
· Visningar
696
Senast: sjoberga
·
Juridik & Ekonomi I dagsläget betalar jag 95 kronor i månaden för mitt mobilabonnemang. Jag har för mig att det ingår 2 GB mobilsurf, men jag använder... 3 4 5
Svar
90
· Visningar
4 436
Senast: Kajsalisa
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
1 024

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka