Flytta fram morgonen

Nillizan

Trådstartare
Sonen är snart 7 månader. Har sovit bra nätter sen han var 3 månader ungefär. Sov mellan 12-15 timmar i sträck.
Nu den senaste månaden sover han 12 timmar i sträck, men tyvärr så blir morgonen så väldigt tidig. Han vaknar redan vid 05, ibland 06.
Natten är ju rätt tidig för honom, han somnar mellan 17-18, försöker ha honom vaken till 19, men det är omöjligt. Klarar som mest till 18.15 sen är han helt slut. Men han vaknar ändå tidigt.
Går det inte att försöka skjuta tiden något? Eller är jag helt fel ute?

Sv: Flytta fram morgonen

Jag skulle försöka senarelägga sovtiden dagtid så han är piggare framåt kvällen, alternativt försöka lägga in ett kort sovpass till på eftermiddagen. Jag hade det lättare som flyttade åt andra hållet kanske, eftersom min dam är lättlagd.

Liknande trådar

Småbarn Sonen på snart 15 månader har inte att sova på sin favoritlista. Han sov bra de första två månaderna i sitt liv sedan hände något. Han... 2
Svar
23
· Visningar
1 662
Senast: Badger
·
Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
1
· Visningar
696
Senast: Bufera
·
Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när... 2
Svar
23
· Visningar
1 166
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 292
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka