Flytta/kopiera textstilar till Photo Shop

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Selinda
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 2 388
S

Selinda

Hur gör jag för att Flytta/kopiera textstilar till Photo Shop ? :confused: Såna stilar jag har laddat hem alltså. svara ngn snabbt! :rofl:

Sv: Flytta/kopiera textstilar till Photo Shop

Är det vanliga TT teckensnitt så lägger du dom i fontmappen i windowskatalagen
dvs C-->windows-->fonts

Det är TT teckensnitt, jag gjorde som nilema sa och de sparades, men dom syns ändå ingen stans ;s Nån som vet vad jag gjorde för fel ?

försökte flera ggr ..

Kan strula att bara dra över fonterna, säkrast är faktiskt att gå in i Teckensnitt i kontrollpanelen och därifrån välja Installera teckensnitt.

Jag brukar ha uppe så att man ser två fönster på skärmen och att i det ena fönstret så är mappen med TT teckensnittet öppen och i andra fönstret så har jag gått in på kontrollpanellen och sen på teckensnitt och sen drar jag bara över den och sen när jag öppnar Photoshop så finns de bland de vanliga teckensnitten :)

Blev kanske lite svårt att förstå vad jag skrev :p

jag ringde & fick hjälp & era svar hjälpte oxå ;p han jag ringde till sa att jag skulle packa upp filerna, dvs klicka på mappen med en dragkedja och sedan extrahera alla filer , sen kommer det fram ett fönster och då sen ska man välja att kopiera till C/program/windows/teckensnitt . Tack för all hjälp! :)

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
751
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
197
· Visningar
28 039
  • Artikel Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 993
Senast: Tofs
·
L
Hästmänniskan Hej! Jag skulle vilja disskutera lite om en sak och fråga om tips om hur andra skulle ha tänkt i min situation. Men innan jag skriver... 2 3
Svar
55
· Visningar
6 431
Senast: sorbifolia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31