Bukefalos 28 år!

Flytta Pm?

Rea

Trådstartare
HUR GÖR JAG :cry: :eek: , jag har skapat en mapp och nu är jag helt oförmögen att flytta dit Pm...
Hur rudis är jag på en skala?
 
Sv: Flytta Pm?

Typ 11 ;)

Markera PM:et precis som när du ska radera, scrolla längst ner och välj Flytta till mapp i stället för Radera (som jag antar att du brukar göra)
 
Sv: Flytta Pm?

Är det inte bättre att spara hem dom till din egen dator?

Du kan ju inte ha fler än 100 totalt här på Buke.
 
Sv: Flytta Pm?

:p , jo DET fattar jag :idea: , men vad är det då som gör att jag får upp denna texten i en vbulletin info :Du måste först skapa en egen mapp om du vill kunna flytta meddelanden från din inkorg. Du kan börja genom att klicka här.
VA VA VA VA, rudis 11... HA HA HA ;)
 
Sv: Flytta Pm?

Det var ju en idé, hur ska jag då göra för att lyckas klanta till det enligt rudis skalan?
 
Sv: Flytta Pm?

Är du säker på att du har skapat en mapp då? I Redigera mappar. Jag hade aldrig gjort det förr men gjorde det i går när jag såg din fråga, och det var inga problem att flytta dit PM.

Det är möjligt att det krävs en 12:a för att klara det ;)
 
Sv: Flytta Pm?

Nästan längst ner till höger under alla PM:en finns detta:

Ladda ner alla privata meddelanden som :
XML | CSV | Text

Jag väljer spara som Text för jag tycker det är lättare att läsa dom då. Det sparar både Inkorgen och Skickat.

När du har sparat dom kan du ju radera de PM som finns.

Lycka till! ;)
 
Sv: Flytta Pm?

Jag HAR skapat mapp enligt instruktion. men efter som du är såååååååååååå kass ;) på att förklara så gör jag som A N K säger istället...
HA!!!!
 
Sv: Flytta Pm?

Dô, jag är A_K_N (eg. A-K.N (mina initialer) men på gamla Stallet.com kunde man bara ha underline som skiljetecken ;)) inte A N K *fniss*

Anna-Narin Kordström är onekeligen ett udda namn så jag ska kanske byta :angel: :cool:
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Hemmet Vi kommer att flytta inom en inte alltför avlägsen framtid och funderar på att söka oss upp till ungefär 40 mil från där vi bor nu. Ni...
Svar
15
· Visningar
675
Senast: Pilot
·
  • Artikel
Dagbok Min hyresvärd är en idiot IGEN! Han har höjt hyran med 5,9% trots att det står på hyresgästföreningens hemsida att hyresvärdarna får...
Svar
13
· Visningar
1 548
Senast: Lyan
·
Tjatter Har ni några helt vardagliga småsysslor som ni tycker är orimligt jobbiga att utföra? De måste inte ens kännas jobbiga, ni kommer er...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
7 228
Senast: Pinus
·
Skola & Jobb Jag har fått nytt jobb. Något helt annat än innan och byter verkligen riktning i livet. Blev nästan head-huntad till tjänsten (som...
2
Svar
32
· Visningar
2 649
Senast: Elo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden IV
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp