Flyttad tråd, varför?

MiniLi

Trådstartare
En av mina trådar har flyttats från hästmänniska till gnägg. Jag skrev ett pm till moderator och frågade varför i måndags men har ännu inte fått svar. Jag förstår inte varför tråden skulle ligga på gnägg, har läst regler men kan inte hitta något som stödjer flytten.

Kanske kan jag få svar här på varför tråden flyttades?
Annars vill jag säga att jag tycker att det är dåligt att moderator inte ens svarar på pm när man vänligt frågar om orsaken.
 
Sv: Flyttad tråd, varför?

Är du säker på att moderatorn varit online?

Moderatorerna gör detta på sin fritid och det är ju helg. Ge dig till tåls lite.
 
Sv: Flyttad tråd, varför?

Men jisses, det är ju bara tre dagar sedan. Lugna dig lite så ska du se att du får svar.
 
Sv: Flyttad tråd, varför?

"bara tre dagar" :o
Jag tycker det är ganska lång tid..
Men antar att jag får vara lite tålmodig.
 
Sv: Flyttad tråd, varför?

Nu var det inte jag som flyttade tråden, men jag skall försöka mig på ett generellt svar.

Anledningen till att en tråd flyttas är att moderatorn och de som eventuellt rapporterat tråden anser att den passar bättre under ett annat forum.
Jag antar därför att moderatorn i detta fall gjort bedömningen att din tråd passar bättre under Gnägg.
Jag kan hålla med om att den passar bättre där, men om moderatorn hade valt att inte flytta den anser jag inte heller att det varit fel.

Den generella regeln för moderatorerna är att om de är osäkra på vart en tråd skall flyttas så skall de låta den vara kvar. Hellre fria än fälla i fråga om att flytta en tråd.
Nu ansåg moderatorn att den skulle flyttas och i och med att den nu flyttats ser jag ingen fördel i eller anledning till att flytta tillbaka den.
 
Sv: Flyttad tråd, varför?

Tack så mycket för ditt svar.:)
Skulle du kunna utveckla varför du anser att den passade bättre på gnägg?

Det har förekommit ett flertal liknande trådar på hästmänniska, känns konstigt att just min blev flyttad när andra fått ligga kvar.
Sedan den flyttades till gnägg har tråden dessutom dött ut, inte så konstigt eftersom man diskuterar helt andra saker på gnägg..
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Tja, de fortsätter i samma ton. Jag försöker få ersättning för utläggen de orsakade när de inte dök upp enligt avtal. Trots skriftligt...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 861
Senast: Migo
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 002
Senast: Jeps
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 803
Senast: lundsbo
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag kommer säkert ångra att jag skriver dethär men jag måste bara få ut det. Och om ni tycker att jag är dum i huvudet så är jag väl det...
Svar
15
· Visningar
1 492
Senast: karl_h
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Katter och spädbarn
  • Hundhantering

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp