Okej, jobbar inom vården. Är i den sitsen att jag har en chef som har 3 st enheter under sig.Har en chef rätt att "flytta runt" de anställda hursomhelst mellan enheterna? Jobbade på enhet A med fast tjänst.Sedan erbjöd hen mig en fast tjänst på enhet B om jag ville och som jag med glädje tackade ja till då klientelet passar mig superbra! Men nu säger hen att jag måste jobba mest tidvis på enhet C, dit jag absolut inte vill.För att jag har jobbat med liknande för väldigt många år sen och är formellt kompetent är hennes förklaring...( Är formellt kompetent att jobba på alla 3 enheterna) Men jag vill verkligen inte alls jobba med det klientelet eller dom arbetsuppgifterna....Det känns som att gå bakåt 15 år i tiden för mig och som ett avslutat kapitel.Känner mig lite "lurad" på ngt vis då det tidigare hette att hennes ursprungsplan hela tiden varit att jag skulle jobba på enhet B då hon tyckte att jag skulle passa så bra där .Jag vet att jag gör ett bra jobb där....Vad är ok egentligen av en chef/arbetsgivare? Mvh Besviken...