Födas inne

Minni-Borg

Trådstartare
Kan man para en kaninhona nu? Honan har bara varit ute men det är väl för kallt nu att föda ute, kan man då ta in den tills den fött och sedan ta ut den då ungarna är sålda?
Hur mycket kostar en pellets säck med bra pellets i?

Sv: Födas inne

Frågan är om det ens skulle gå att få henne parad nu. De flesta djur ställer nog in sig på att inte föröka sig under vintern. Helt onaturligt för dem :crazy:

Sv: Födas inne

Jag är bara lite nyfiken på varför du ska para henne nu när du precis lagt ut en tråd om att du vill ha hjälp med ganska elementära saker angående kaniner och avel. Borde inte det vara sånt man tar reda på innan?

Liknande trådar

R
Övr. Djur Hej! Jag undrar med er som t.ex. har hamstrar att luktar dessa i normala fall? Jag vill minnas att när djur ännu såldes i butiker så...
Svar
18
· Visningar
1 228
Senast: hastflicka
·
Övr. Djur Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Svar
17
· Visningar
699
Hundavel & Ras Hej! Någon här som har gråhund eller erfarenhet? Vi står just nu på kö på en kull som ev föds i januari om de tog sig. 2a plats på en...
Svar
9
· Visningar
1 237
Senast: _Taggis_
·
Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
6 005
Senast: Nota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka