E

Emmizen85

är det någon som har nån erfarenhet uttav detta foder :confused: fick höra av en uppfödare att detta är ett mkt bra foder och hon ger endast detta foder till sina hundar, plus att hon tillsätter både ris och makaroner... jag undrar hur det blir med tänderna ? Dom får ju inte jobba speciellt mkt av endast mjukt foder..
 
Våra hundar gnager på ben (och egenhändigt hittade pinnar). Funkar bra. Fodax är ett jättebra foder tycker vi. Har använt det i många år. Vi blandar dock i lite torrfoder för att kunna öka, eller gå över helt till torrfoder då vi är på resa. Blir för häftigt ombyte för deras magar om vi skulle byta foder från en dag till en annan annars. Vi blandar inte i makaroner etc. Undantaget är div matrester om det blir några över i bland. Det åker med.
 

Liknande trådar

L
BPH
Hundträning Jag undrar om nån här har gjort BPH med sin hund om ni vill skriva lite om det? Alltså jag har själv klart kollat på endel filmer om hur...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 079
Senast: Dentaku
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
5 764
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
13
· Visningar
624
Senast: Hazel
·
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
987
Senast: Viva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp