Lycka till på premieringen! Jag tror att det är fler än jag som hoppas på en massa fina bilder efter helgen![]()
Tack! Ja jag hoppas min medhjälpare vill fota lite.
Idag promenerade vi igen, så himla mysigt och härligt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lycka till på premieringen! Jag tror att det är fler än jag som hoppas på en massa fina bilder efter helgen![]()
Nej då ingen fara på taket
Min systers häst är 180 cm hög, och väldigt grov och stallägaren hade en Ardenner. Så förut hade jag alltid minst häst trots Nordsvensk men nu har jag definitivt bland de minsta hästarna i bekantskapskretsen![]()
Fortsätter min monolog...
Så var vi hemma från premieringen! Slutade med 41 p (av 50), klass 1 och etta i tvåårsringen för ston.Så glad och stolt! Var jättenervös men allting gick så himla bra. Fick jättefina kommentarer, bland annat Utmärkt rastyp. Nu hoppas vi på diplom nästa år.
![]()
Tack!Stort grattis! Superfin!
/Lizzie
Min uppfödning född -14 är ju inte min längre, men igår så flyttade hon från den boning hon haft sen hon vandes av. Tjejen som köpt henne tog hem henne och det gick utmärkt. Hon fick ett resesällskap av en rutinerad pålla - då klev hon på transporten. Nu går hon med två shettisar och ska börja vuxenlivet. Hon är ju otroligt lite hanterad - bara verkad, maskad och vaccinerad, men det bekymrar ingen av oss för allt som är gjort är gjort rätt.
@Chili Det kanske är pälsfällningen som gör henne lättirriterad? I kombination med att hon inte har rört sig som hon brukar? Eller tvärt om, hon kanske behöver en lugn period efter att hon varit så duktig och lärt sig massor? Lite spekulationer bara, du känner ju din häst bäst![]()