födelsedag

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare krizzte
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 794
K

krizzte

grattis alla hästar som fyller år i dag. :banana: :bump: ..men vilken natt dom har haft
med alla d-j smällare högt o lågt..mina hästar är helt skärrade... :eek: :eek: :eek:

Sv: födelsedag

min häst fyller 11 eller 10 idag (okänd härstaming)! :bump: :bump: :bump:
men han sov nog gott, fixade så att det blev extremt lite smällar hos mig :p

Mina blir 4 å 13 men eftersom han som blir 4 är född 31 maj så väntar jag med att fira honom å rida in honom då han fortfarande är så pass ung.De blir ju inte automatiskt ett år äldre fast ngn ljushuvud kommit på det :smirk:

jag vet att 1 jan räknas som alla hästars födelsedag, men min är född 13 maj och det är då jag firar henne.

de är väl travare som fyller i dag eller????mina ston fyller..7-9-16 år.
det är varm blod..som jag både kör o rider på....är sååå goa....
men tyvärr lite stressade i dag efter allt smällande.....
trevlig fortsättning på de nya.. :banana:

Mina blev 1 och 10år.

Jag brukar ha bomull i öronen på mina under höggtider det smäller mycket på villket funkar utmärkt.

Lycka till med det nya året.

Liknande trådar

Gnägg Kunde inte se någon tråd så tänker jag startar en. Hur förbereder/firar ny in nyår med hästarna? Inne i stall, ute i lösdrift? Vi har... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
5 724
Senast: WildHorse
·
Övr. Barn Det sägs ju vara ganska vanligt men vi känner oss verkligen helt ensamma. Vår gosse fyller 6 i sommar och kissar fortfarande mycket på... 2
Svar
27
· Visningar
2 231
Senast: Amha
·
R
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kände inte riktigt att det här platsar in i någon "vanlig tråd", och det är väl egentligen ett klart dagboksämne eftersom jag "bara"...
Svar
1
· Visningar
1 053
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundhälsa Flertal hanhundar är just nu helt tokiga i min tik. Det ska luktas och slickas om dom får möjlighet, det bryts av oss ägare och så tog...
Svar
4
· Visningar
591
Senast: Wenniz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka