Födelsedagstårtan

Hedinn

Trådstartare
Moderator
@Gunnar Finns det några planer om att återinföra födelsedagstårtan? Jag tyckte den var ett trevligt inslag, kul att kunna gratta sina Bukevänner utan att de påpekar att de fyller år. Och så känns det ju alltid trevligt att bli lite extra firad. ;)

Sen råkar jag fylla år om två veckor och skulle väldigt gärna vilja ha en Buketårta. :angel:

Vilka som fyller år visas numera på förstasidan, så det finns alla möjligheter att gratulera om man vill. Tårtan kanske kommer tillbaka men jag har inte hittat någon lösning för detta ännu och det finns andra saker som jag prioriterar högre ;) Vad värre är att man numera inte får något gratulationsmail, det är nog högre prioriterat :) men risken är att det av vissa kanske ses som spam så jag kommer nog inte återinföra det.

Vilka som fyller år visas numera på förstasidan, så det finns alla möjligheter att gratulera om man vill. Tårtan kanske kommer tillbaka men jag har inte hittat någon lösning för detta ännu och det finns andra saker som jag prioriterar högre ;) Vad värre är att man numera inte får något gratulationsmail, det är nog högre prioriterat :) men risken är att det av vissa kanske ses som spam så jag kommer nog inte återinföra det.
Hur kan du prioritera något högre än tårtan?! :eek: Tårtan är ju helt klart viktigare än mailet! ;)

Liknande trådar

Relationer Jag har upplevt en situation som väldigt irriterande under några år nu, för någon vecka sedan så escalerade min irritation och jag blev... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 089
Senast: Majjijann
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 058
Senast: ildiko
·
Ridning Hej allihopa! 😊 Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med... 2
Svar
22
· Visningar
2 479
Senast: Kajsalisa
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag... 2 3
Svar
58
· Visningar
3 271
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka