Foder i täcken?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Kallblod
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 787
K

Kallblod

Hej!

Jag ska köpa ett bävernylontäcke som är vind och vattentätt som jag ska ha som regntäcke till min b-ponny. När man köper det så kan man välja vilket foder man vill ha i det. Jag undrar nu vilket som är bäst och vilket som är varmast. De som finns att välja på är qviltat sidenfoder med 135 gr vadd eller teddyfoder. Vilket skulle ni rekommendera?

Jag vet inte vad som är varmast men det fastnar mycket skit i teddyn.

Ok men då kanske man ska ta det med sidenfoder då för då kan det ju inte fastna så mycket eftersom det är lite "halkigt"

Det är nog en bra idé. Och det borde ju inte bli bogskav heller.

Liknande trådar

Utrustning Jag har en spårklippt frusen b-ponny som i HW pony har 100 cm, tyvärr säljer inte HW varmare täcken än 250 gr vilket är för lite. Han... 2
Svar
31
· Visningar
1 533
Senast: Fiorano
·
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
978
Senast: TantAgda
·
R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
1 004
Senast: ako
·
Ridning Hej! Jag har en 6 årig dotter som fått låna ett sött o snällt Welsh ponny sto som vi ev ska köpa. Pigg men lydig är ponnyn. Hon har...
Svar
8
· Visningar
1 264
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka