Bukefalos 28 år!

Foderbyte: RC --> Olivers

MissFideli

Trådstartare
Nu har jag fått hem Olivers (tack Reykur!!! :bow::bow: ) som jag ska testa på mina hårbollar här hemma för att förhoppningsvis på sikt fasa ut RC. Yogas foderallergi är ju väldigt sporadisk så det kommer nog dröja åtminstone 6 mån innan jag vet om hon tål denna bättre.
Har ju testat igenom i princip alla fodersorter på marknaden men katter är ju katter och Olivers var det enda dom åt upp hela provpåsen på. Och dom har varit där och smaskat lite, än så länge ligger det i egen skål tänkte blanda ihop lite imorgon och sen börjar den riktiga övergången.
 
Sv: Foderbyte: RC --> Olivers

Olivers fungerar fin fint på mina katter så jag hoppas att det går bra på dina med. :laugh:
 
Sv: Foderbyte: RC --> Olivers

Glad att jag kunde hjälpa till. :D
Hoppas det går bra med infasningen!
 
Sv: Foderbyte: RC --> Olivers

fann lite info om detta fodret på nätet och det verkar ju riktigt prisvärt? 5 kg för 298kr.

hur är kvalitén och vart köper ni det?
 
Sv: Foderbyte: RC --> Olivers

Kvaliten verkar vara ett av dom bättre torrfodren som finns på marknaden, dock går det bara att beställa från deras hemsida, finns inte i affär eller liknande.
Priset är överkomligt tycker jag, hamnar på ungefär samma som RC. Vid "mindre" inköp från Olivers tillkommer frakten också.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp