Foderfång och belastnigsfång

Lejonstjarna

Trådstartare
Jag käner mig väldigt okunig just nu och det är jag inte van vid. Har märkt att jag inte kan någonting om fång. Jag vill lära mig allt om både foderfång och belastnigsfång.
Jag vill ha tipps på länkar och böcker. Snälla dela med er av era kunskaper så jag ochså kan lära mig. :)

Tack så jätte mycket siter ljust nu och plöger igenom alla trådar om fång här på buke där det finns mycket intresant att läsa. :)

Liknande trådar

Ridning Hej allihopa! 😊 Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med... 2
Svar
22
· Visningar
2 528
Senast: Kajsalisa
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med... 2
Svar
21
· Visningar
3 474
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 735
Senast: Ceta
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Fortsättning från VGV Kids. Vi träffade en sköterska på närakuten som verkade oroad. Hon verkade inte riktigt få grepp om varför han...
Svar
12
· Visningar
2 313

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka